|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

לנוכח המחאה: בוטלו אירועי דרום אדום

02/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

לנוכח המחאה כנגד קיום פסטיבל דרום אדום ואחרי שיחה עם משפחות החטופים - ראשי מועצות בעוטף החליטו להודיע על ביטול דרום אדום, למעט קיום צעדת הכלניות בשבוע הבא לזכרו של ראש המועצה אופיר ליבשטיין ותמיכה בעסקים שמעוניינים שיגיעו אליהם.

תאריך:  02/02/2024   |   עודכן:  02/02/2024
עידן יוסף
+תיעוד מקבלת שבת שקיימו לוחמי סיירת נח״ל במרכז רצועת עזה
16:48 02/02/24  |  

[צילום: דובר צה´ל]
+מטוס קרב תקף חוליית מחבלים במרחב עיתרון שבדרום לבנון
16:46 02/02/24  |  עידן יוסף
מטוס קרב תקף חוליית מחבלים במרחב עיתרון שבדרום לבנון. בנוסף, מטוסי קרב תקפו במהלך היממה האחרונה תשתיות טרור ומבנים צבאיים ששימשו את ארגון חיזבאללה במרחבים אלחיאם, כפר קאנא וג'בל בלאט. כמו כן, צה"ל תקף בארטילריה להסרת איום במרחבים אלג'בין, עיתה א-שעב ועיתרון.

בהמשך להתרעות הבוקר בצפון הארץ, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב קריית שמונה, צה"ל תקף את מקורות הירי. בנוסף, זוהה שיגור אחד משטח לבנון לעבר מרחב הר דב, צה"ל תקף את מקורות הירי.
+צה"ל תפס 100 אלף ש"ח בכספות של החמאס
13:28 02/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אוגדה 99 פועלת במרכז רצועת עזה וחיסלה עד עתה מאות מחבלים  ▪  היא השמידה מתחם לייצור פגזי רקטות המושתת על מכונות אזרחיות ורב-תכליתיות  ▪  תא"ל ברק חירם: "אומרים שרק עם המוכן להילחם על חרותו ראוי לה"
פעילות במרכז הרצועה [צילום: דובר צה''ל]
+שרים בקבינט: העסקה רחוקה וכלל לא בטוח שתצא לפועל
12:22 02/02/24  |  עידן יוסף
שרים בקבינט אומרים אחרי הישיבה הלילית כי התחושה שקיים מתווה בפתח אינה מבוססת, ולדבריהם לא הוצג לקבינט מתווה. מהתבטאויות השרים עולה כי יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לאשר עסקה שכוללת הפוגה של למעלה מחודש, שחרור רוצחים ומספרים גבוהים של מחבלים.

עוד אומרים שרים בקבינט כי העסקה רחוקה וכלל לא בטוח שתצא לפועל. שרים רבים הביעו ביישיבה הסתייגויות גם מאורך ההפוגה ועל שלבי המתווה. רוב מוחלט של שרי הקבינט דרשו להיות מעורבים בהמשך תהליך המו״מ ולא לקבלו כעובדה מוגמרת (חדשות 12).
+המארגנים: הפרסום בדבר הרקע לביטול השתתפותו של שיקלי בכנס בגרמניה שקרי
12:03 02/02/24  |  עידן יוסף
דיווח בגרמניה: בוטלה השתתפותו של השר עמיחי שיקלי בכנס בגרמניה שבו ישתתפו פוליטיקאים גרמנים בכירים ברקע השתתפותו של שיקלי בכנס ההתיישבות בעזה השבוע. שיקלי הוזמן לכנס שייפתח בנאום של שר המשפטים הגרמני. המארגנים, ביניהם אחד העיתונים הגדולים במדינה, ביטלו את השתתפותו ובמקומו הזמינו לנאום את השר גדעון סער (חדשות 13).

ה-Jerusalem Post ועיתון ה-Welt הגרמני, אשר מקיימים יחד ועידה על יחסי ישראל-גרמניה בעקבות מלחמת חרבות הברזל נמסר, הכחישו את הפרסום: "שר התפוצות עמיחי שיקלי מעולם לא אישר סופית את השתתפותו בכנס המשותף לשני העיתונים שצפוי להתקיים בעוד שבועיים בברלין. שמו ותמונתו של שיקלי הוסרו מהאתר לאחר שהתברר שלמרבה הצער השר לא יוכל להשתתף בשל אילוצים הקשורים למלחמה. השתתפותו מעולם לא בוטלה מצד המארגנים, שכן היא מעולם לא אושרה סופית.

בנוסף, השר גדעון סער הוזמן מטעם שני כלי התקשורת לוועידה מלכתחילה ובניגוד לפרסומים, לא במקום אלא בנוסף לשר שיקלי ולשרים אחרים מממשלת ישראל. אין קשר סיבתי בין שתי העובדות הללו".

+בין גבורה לטעות: גורלו של מפקד אגוז לשעבר בידי הרמטכ"ל
11:56 02/02/24  |  עידן יוסף
הרמטכ"ל הרצי הלוי מתלבט האם להחזיר לפיקוד קצין שהצטיין במלחמה למרות טעויות קשות בעברו. מדובר במפקד אגוז לשעבר, סא"ל אפרים תהילה, אשר הודח בשל חשיפת ליקויים משמעותיים בפיקודו, שאף עלו בחיי אדם, ושיקר במהלך תחקיר. ב-7 באוקטובר הוא לא חשב פעמיים, ולקח את המושכות לאחר פציעת מפקד היחידה (ידיעות אחרונות).
סא"ל אפרים תהילה
+אירן וטורקיה: לכדנו סוכני מוסד וסייעניהם
11:27 02/02/24  |  עידן יוסף
משרד המודיעין של אירן הודיע: "חשפנו 28 סוכני מוסד במדינות באסיה, באפריקה ובאירופה, וכמה מרגלים נוספים באירן, במבצע סיכול המודיעין הגדול ביותר נגד המשטר הציוני".

התקשורת הטורקית מדווחת על תפיסת שבעה חשודים שמסרו מידע למוסד.

+אירן: יועץ צבאי אירני של משמרות המהפכה נהרג בתקיפה הישראלית בסוריה
11:21 02/02/24  |  עידן יוסף
דיווחים על תקיפה ישראלית הלילה בחלק הדרומי של דמשק. באירן פורסם כי יועץ צבאי אירני של משמרות המהפכה נהרג התקיפה הישראלית בסוריה.

+מעבר ניצנה חסום לשיירות האספקה והסיוע לרצועה
10:57 02/02/24  |  עידן יוסף
אחרי הליכה ארוכה והתגברות על מחסומים רבים בתנאי מזג אוויר לא פשוטים הגיעו עשרות פעילי תנועת צו 9 ובני משפחות חטופים למעבר ניצנה. הם חסמו לתנועה את המעבר ומשאיות האספקה לרצועה עליהן נוהג חמאס להשתלט אינן עוברות. פעילים נוספים עושים את דרכם בשעה זו למעבר ניצנה. זה היום העשירי שבו מתקיימת חסימה למעבר סחורות.
[צילום: צו 9]
+האזעקות בקריית שמונה: 3 שיגורים נפלו בשטחים לא מאוכלסים
10:49 02/02/24  |  עידן יוסף
שלושה שיגורים נפלו בשטחים לא מאוכלסים בקרית שמונה. ברקע האזעקות בקריית שמונה וסביבתה, שלושה שיגורים מלבנון נפלו בשטחים פתוחים. צה"ל מגיב באש לעבר מקורות הירי.
+כ-3,000 מבוקשים נעצרו מתחילת המלחמה בפיקוד המרכז
10:32 02/02/24  |  עידן יוסף
לאחר יותר מ-16 שעות, מאות לוחמי צה"ל במילואים ומג״ב השלימו הלילה מבצע לסיכול טרור עממי בכפר חוסאן שבחטיבת עציון. במסגרת המבצע, הלוחמים עצרו 13 מבוקשים, תחקרו עשרות חשודים נוספים והחרימו חומרי הסתה של ארגוני טרור.

אמש בפעילות נוספת בחטיבת עציון לוחמים איתרו והחרימו אמצעים להכנת מטענים.

בכפר ג׳מאל שבחטיבת אפרים ובמרג׳ נעג׳ה שבחטיבת הבקעה והעמקים נעצרו שני מבוקשים נוספים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

כ-3,000 מבוקשים נעצרו מתחילת המלחמה בפיקוד המרכז.
+תורת הרתעה שלא הרתיעה איש
10:22 02/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
התחלת סדרה חדשה על בסיס מחקרי על מלחמת יום הכיפורים שהתפרסם בספר "קריסה ולקחהּ"; תורת הביטחון של בן-גוריון קרסה במלחמת יום הכיפורים אך המשיכה לשלוט בכיפה עד 7 באוקטובר 2023; ראשי ממשלות ורמטכ"לים שאינם מבינים את הוויית הצבא והמלחמה; הרתעה באמצעות הטלת מורא שאינה מפחידה איש; צבא פוליטי; תפיסת הטרור הביטחוני; דמותו של המאצ'ו הישראלי; הסתרת ליקויים ואי-הפקת לקחים
פריצת גדר ההפרדה בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]
+בכיר ישראלי לרשת NBC: הסיכויים לעסקת חטופים עומדים על 50% בלבד
08:24 02/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
יועץ בכיר לקבינט המלחמה: תשובת חמאס עשויה להגיע בעוד כמה ימים ורק לאחר מכן ייפתח מו"מ על פרטי העסקה  ▪  אוסטין לגלנט: חשוב להבטיח את המעבר הרציף של הסיוע ההומניטרי לרצועה  ▪  עשרות מחבלים חוסלו ביממה האחרונה
הפגנה למען החטופים אמש בתל אביב [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+עתירה לבג"ץ נגד בדיקת המלחמה בידי אנגלמן
07:35 02/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
תנועת אומ"ץ: מבקר המדינה אינו מוסמך לקיים בדיקה כזאת, אינו מצויד בכלים לבצע אותה, היא עלולה לפגוע בביטחון המדינה ויש להפקיד את הבדיקה בידי ועדת חקירה ממלכתית
אנגלמן. "בלתי סביר ובלתי מידתי" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+תמונות ניצחון
07:35 02/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המשמעות של שחרור מחבלים תמורת חטופים  ▪  יש להטיל עונש מוות על ארכי-רוצחים  ▪  גם ערבים יכולים להיות אנטישמיים  ▪  אי-אפשר לעשות בביירות מה שעושים בעזה  ▪  דרוש ראש ממשלה אחר מהליכוד  ▪  תעלת סואץ והבריכה של נתניהו
המחיר המתמשך של המחדלים [צילום: אייל מרגולין, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לנוכח המחאה: בוטלו אירועי דרום אדום
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אמונחטאפ III
3/02/24 11:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
התחלת סדרה חדשה על בסיס מחקרי על מלחמת יום הכיפורים שהתפרסם בספר "קריסה ולקחהּ"; תורת הביטחון של בן-גוריון קרסה במלחמת יום הכיפורים אך המשיכה לשלוט בכיפה עד 7 באוקטובר 2023; ראשי ממשלות ורמטכ"לים שאינם מבינים את הוויית הצבא והמלחמה; הרתעה באמצעות הטלת מורא שאינה מפחידה איש; צבא פוליטי; תפיסת הטרור הביטחוני; דמותו של המאצ'ו הישראלי; הסתרת ליקויים ואי-הפקת לקחים
02/02/2024  |  אורי מילשטיין  |   תחקירים
הסיכויים לעסקת חטופים עומדים על 50% בלבד בשל האתגרים הרבים שבדרך - מצטטת (2.2.24) רשת NBC מקור ישראלי בכיר. מקור נוסף, שהרשת הגדירה כ"יועץ בכיר לקבינט המלחמה", אומר שישראל עודנה ממתינה לתשובת חמאס למתווה שגובש בתחילת השבוע בפריז, תשובה אשר ייתכן שתגיע רק בעוד מספר ימים, ורק אם היא תהיה חיובית - יחל מו"מ על בסיס עקרונות המתווה: הפוגה ראשונה, שחרור נשים, זקנים וחולים כנגד מאות מחבלים, ואז מו"מ על הפוגה נוספת בה ישוחררו חיילים וצעירים.
02/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
תנועת אומ"ץ מבקשת מבג"ץ (1.2.24) לאסור על מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, לערוך כעת ביקורת על המחדלים שקדמו לפרוץ מלחמת חרבות ברזל. התנועה גם מבקשת צו ביניים שיקפיא את עבודת הביקורת, שכן עבודת איסוף המסמכים כבר החלה וכך עלול להתממש החשש לפגיעה בביטחון. העתירה באה לאחר שאנגלמן דחה את בקשתו של הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, להמתין עד סיום המלחמה.
02/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
המשמעות של שחרור מחבלים תמורת חטופים יש להטיל עונש מוות על ארכי-רוצחים גם ערבים יכולים להיות אנטישמיים אי-אפשר לעשות בביירות מה שעושים בעזה דרוש ראש ממשלה אחר מהליכוד תעלת סואץ והבריכה של נתניהו
02/02/2024  |  איתמר לוין  |   כתבות
שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש (יום ה', 1.2.24) עם משלחת השגרירים לאו"ם בראשות שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, מהמדינות צ'כיה, בולגריה, הונגריה, מלטה, רומניה, אוקראינה, סיירה לאון וסלובניה.
01/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
חצתה את קו האלימות [צילום: קרייג ראטל/AP]
גדי חיטמן
מחאות נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה לגיטימיות בשני תנאי יסוד: האחד, שהמוחים מבינים על מה הם מפגינים    סרטונים שהתפרסמו בשבוע האחרון העידו על הבורות בקרב מרבית המפגינים שאין להם מושג מ...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
מחזה האסון, בו נתון הציבור הענק, בו נתונים נשים, זקנים וטף, הפוסעים בדרכים המאובקות מהצפון דרומה, וההרס, העצום, הפיזי, שפקד את הרצועה, מספרים את הסיפור שאין להכחישו, שאין לטאטאו אל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il