|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
נתניהו והיועצת המשפטית לממשלה. דיון מרתוני [צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90]

לשכת רה"מ: לא הוצב יעד ל-2,500 מתגייסים חרדים

לאחר שפורסם כי נתניהו נקב במספר 2,500 כיעד שנתי לגיוס חרדים לצה"ל פרסמה לשכתו הבהרה ולפיה הנתון מתייחס למספר הנוכחי של המשרתים החרדים בשירות צבאי ואזרחי
26/03/2024  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מנהל בשעות האחרונות דיונים מרתוניים בניסיון להגיע לנוסחה מוסכמת שתאפשר את אישור טיוטת חוק אי-גיוס החרדים בממשלה. בשעות האחרונות הוא מקיים דיון עם שר המשפטים, יריב לוין, ועם היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בנושא.

סד הזמנים שבו נמצא נתניהו בהקשר זה דחוק ביותר. זאת, משום שמחר אמורה המדינה להגיש לבג"ץ את תשובתה ביחס לעתירות שהוגשו בנושא גיוס החרדים. בהרב מיארה דורשת מנתניהו להכניס לטיוטת החוק יעדי גיוס מספריים ברורים, בטרם תוכל לומר שהיא יכולה להגן על החוק בפני בג"ץ. מנגד, המפלגות החרדיות לא מוכנות לשמוע על האפשרות של הצבת יעדי גיוס.

מוקדם יותר פורסם כי נתניהו נקב במספר 2,500 כיעד גיוס שנתי עבור חרדים, אך לאחר הפרסום הבהירה לשכת ראש הממשלה כי המספר המדובר נוגע לנתונים הנוכחיים של המשרתים החרדיים בשירות צבאי ואזרחי.

ובתוך כך פורסם בכאן חדשות כי שר הביטחון, יואב גלנט, הנחה את אנשי משרדו שלא לשתף פעולה עם לשכת ראש הממשלה בנוגע לחוק אי-הגיוס. הדבר נעשה, על-פי הפרסום, בניסיון למנוע את אישור החוק בזמן ביקורו המדיני של גלנט בוושינגטון.

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה כי מדובר בפרסום שקרי אשר מונע מאינטרסים פוליטיים בלבד. "שר הביטחון העביר את עמדתו להחלטת הממשלה - וכפי שהבהיר בעבר, הדגיש כי יתמוך רק בהצעה שתעלה בהסכמת כל חלקי ממשלת החירום", לשון תגובת לשכת גלנט.

תאריך:  26/03/2024   |   עודכן:  26/03/2024
איציק וולף
+"שגרירת ארה"ב באו"ם היא שהפצירה בקנדה להמשיך ולממן את אונרא"
00:58 27/03/24  |  עידן יוסף
שר קנדי סיפר: שגרירת ארצות הברית באו"ם היא שהפצירה בקנדה להמשיך ולממן את אונרא. קנדה הייתה אחת מ-16 מדינות שהקפיאו את המימון לארגון שכמה מעובדיו השתתפו בטבח 7 באוקטובר (ישראל היום).
+החטוף אוריאל ברוך נרצח וגופתו מוחזקת בעזה
21:10 26/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוא נחטף מאזור מסיבת הטבע ברעים לאחר שלקראת השעה 06:45 בבוקר, אחרי ששמע את האזעקות, הוא החליט יחד עם חברו להימלט  ▪  גם החברו נרצח
אוריאל ברוך. החלל ה-36 בשבי חמאס
+הגרי מאשר: מרואן עיסא אכן חוסל
20:38 26/03/24  |  עידן יוסף
דובר צה"ל אומר כי לפי המודיעין ואמ"ן ניתן לאשר כי מספר 3 בחמאס, מרואן עיסא, אכן חוסל בח'אן יונס בתקיפת חיל-האוויר לפני כשבועיים יחד עם ע'אזי אבו טמאעה.
+ישראל תקפה בעומק לבנון; חיזבאללה ירה לעבר הגולן
17:15 26/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עשרות רקטות נורו אחר-הצהריים לעבר הגליל העליון ולעבר העיר קצרין  ▪  כ-30 רקטות יורטו באוויר ואחרות התפוצצו בשטחים פתוחים  ▪  חיזבאללה: הירי - תגובה לתקיפת חיל-האוויר הישראלי
חיזבאללה ירה עשרות רקטות במטח אחד [צילום: אייל מרגולין, פלאש 90]
+נשיא קולומביה מאיים בניתוק יחסים עם ישראל
15:43 26/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גוסטבו פטרו הצהיר בחשבון ה-X שלו שאם ישראל לא תעמוד בהחלטת הפסקת האש שהתקבלה באו"ם - תפר קולומביה את היחסים עם ישראל
פטרו. השווה באוקטובר בין פעולת צה"ל לשואה [צילום: פרננדו ורגרה, AP]
+סמוטריץ: במקום קטאר - הכתובת היא רפיח
14:45 26/03/24  |  איציק וולף
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הגיב על הידיעות בדבר חזרת המשלחת הישראלית מן המשא ומתן המתנהל עם חמאס בקטאר והצהיר שהדרך היחידה להשבת החטופים היא באמצעות הכרעה צבאית והכנעת חמאס.

"אמרתי ואני חוזר ואומר- במקום להגיע לקטאר ולאפשר לחמאס לעלות גבוה יותר על עצים, צריך להבין שהדרך היחידה להשיב את החטופים היא דרך הכרעה צבאית והכנעת חמאס. במקום קטאר- הכתובת היא רפיח", צייץ (יום ג', 26.3.24) בחשבון ה-X שלו.



+סקר ציונים במלחמה: הרמטכ"ל בראש, שר האוצר בתחתית
14:05 26/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הרוב בכלל הציבור מעריכים לחיוב או 'ככה-ככה' את תפקודם של הרמטכ"ל - 67%, השר גלנט- 65% והשר גנץ- 61%  ▪  רוב גדול (63%) סבורים שיש לפעול בתיאום עם האמריקנים ומעריכים כי גבוהים הסיכויים שבצפון תתפתח בעתיד הקרוב מלחמה
גלנט, נתניהו והלוי. חלוקת ציונים שונה [צילום: קובי גדעון, לע"מ]
+אזעקות בגליל המערבי; חיל האוויר תוקף בדרום לבנון
14:00 26/03/24  |  איציק וולף
חיל האוויר תוקף יעדים בכפרים עיתא א-שעב ומארון א-ראס שבדרום לבנון. זאת, בעקבות ירי שביצע חיזבאללה לעבר יישובים בגליל המערבי.
+צה"ל מעדכן: זוהו שיגורים מלבנון לעבר מרחב יב"א שמירון
12:00 26/03/24  |  מירב ארד
צה"ל מעדכן כי לפני זמן קצר זוהו שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב יחידת הבקרה האווירית שבאיזור מירון, אין נפגעים ואין פגיעה בכשירות היחידה.
+אל תהיה שורה קטנה
11:54 26/03/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
בסוף נהיה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהיה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
דף ריק [צילום: ברתה וואנג/AP]
+שריפת מבנה תעשייה במושב אביבים כתוצאה מירי רקטי מלבנון
11:53 26/03/24  |  מירב ארד
ראשוני: לוחמי האש פועלים בשריפת מבנה תעשייה במושב אביבים כתוצאה מירי רקטי מלבנון. שני צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רב-רשף רועי פיניש פועלים בשעה האחרונה בשריפת מבנה תעשייה (יקב) במושב אביבים.

+לשכת נתניהו: "תשובת חמאס - עדות לנזקי החלטת האו"ם"
11:21 26/03/24  |  מירב ארד
משבר במו"מ לעסקת החטופים אחרי תשובת חמאס: צוותי שב"כ והמוסד יחזרו לארץ מקטר, בעקבות תשובת חמאס שדחה את הפשרה האמריקנית.

לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה: "עמדת חמאס מוכיחה באופן ברור שחמאס אינו מעוניין בהמשך המשא-ומתן לעסקה, ומהווה עדות מצערת לנזקים של החלטת מועצת הביטחון.

חמאס שוב דחה כל הצעת פשרה אמריקנית וחזר על דרישותיו הקיצוניות: סיום מיידי של המלחמה, נסיגה מוחלטת של צה"ל מהרצועה והשארת השלטון כדי שיוכל לחזור פעם אחר פעם על הטבח של ה-7 באוקטובר, כפי שהבטיח לעשות.

החמאס סירב לכל הצעת פשרה אמריקנית, וגם בירך על החלטת מועצת הביטחון. ישראל לא תיכנע לדרישות ההזויות של החמאס, ותמשיך לפעול כדי להשיג את כל מטרות המלחמה: לשחרר את כל החטופים, להשמיד את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס ולהבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל."

שלשום דווח כי ישראל הסכימה להצעת הפשרה האמריקנית במסגרת השיחות בדוחא, והייתה ומוכנה לשחרר 700 אסירים בתמורה לשחרור 40 חטופים שנמצאים בשבי חמאס.
נתניהו עם ברנע ובר. המשלחת חוזרת [צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+חה"א תקף למעלה מ-ל-60 מטרות בהן מנהרות ומבנים צבאיים
10:20 26/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמי צוות הקרב של עוצבת הקומנדו והצנחנים איתרו מטענים, רימונים, נשקים, ווסטים ותחמושת רבה  ▪  צוות קרב 7 פשט על תשתיות טרור, חיסל מחבלים ואיתר אמל"ח
[צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+צה"ל תקף מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב טיר חרפה ובמרחב א-דהירה
08:33 26/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפה ומבנה צבאי נוסף של הארגון במרחב א-דהירה. במהלך הלילה, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שלומי, צה"ל תקף את מקורות הירי.
+בנימין נתניהו במלכודת משיחית
08:18 26/03/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
ממשלת נתניהו מובילה אותנו למציאות מכאיבה, כששורה ארוכה של מדינות באירופה ובאמריקה מגנות בחריפות רבה את מדיניותה של ישראל ואף נוקטות בימים אלו בשלל צעדים מעשיים הפוגעים בכלכלה של מדינת ישראל
נתניהו. מתעלם מבקשות נשיא ארה"ב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשכת רה"מ: לא הוצב יעד ל-2,500 מתגייסים חרדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
סקר ציוני תפקוד במלחמה מעלה כי הרמטכ"ל בראש ובתחתית שר האוצר סמוטריץ. כך עולה בסקר מלחמת חרבות הברזל של המכון הישראלי לדמוקרטיה. הרוב בכלל הציבור מעריכים לחיוב או ככה-ככה את תפקודם של הרמטכ"ל - 67%, השר גלנט - 65% והשר גנץ - 61%. מיעוט בכלל הציבור מעריכים לחיוב או ככה-ככה את תפקודו של נתניהו- 42%, ועוד פחות מעריכים את תפקודם במלחמה של השר לביטחון פנים בן-גביר- 37% ושל שר האוצר סמוטריץ' - 33%.
26/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
אל תהייה שורה קטנה נשכחת, מתאדה מעצמה, נעלמת, אל תהייה שורה קטנה של מספר מילים המתחברות בחוטים נעלמים, נמוגים, אל תהייה שורה קטנה של אותיות המתלכדות למילה בודדה התרה אחר אחיותיה, אל תהייה שורה קטנה של קול בריטון, של אנחת מגישה רגישה, אל תהייה שורה קטנה וזהו.
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו ביממה האחרונה מעל ל-60 מטרות תמרון ברצועה בהן מנהרות התקפיות ומבנים צבאיים בהם שהו מחבלים חמושים. בסגירת מעגל מהירה, הותקפו מהאוויר מטרות במרחב ממנו בוצעו שיגורים לעבר שדרות במהלך הלילה.
26/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
לצערי, עלה ראש ממשלתנו על שרטון של יהירות ודברי רהב באומרו לשר החוץ האמריקני, אנתוני בליקן "כי אין לנו דרך להביס את שלטון החמאס בלי להיכנס לרפיח ואמרתי לו, שאני מקווה שנעשה זאת בתמיכת ארה"ב אבל אם נצטרך - נעשה זאת לבד".
בארצות הברית טוענים (25.3.24) כי הם עדכנו את ישראל שלא יטילו וטו על ההחלטה במועצת הביטחון בזכות הפסקת אש בעזה כבר לפני יומיים. בירושלים מכחישים ואומרים כי בלשכת ראש הממשלה ידעו על המהלך רק בדקה התשעים.
25/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il