רכבת ישראל וקוקה-קולה יקימו רציף ומתחם מיוחד בכפר המוזיקה באורך של 200 מטר שלא נראה כמותו לקליטת עשרות אלפי המבקרים שצפויים להגיע לכפר בחוף ניצנים. עלות הפרויקט המשותף - מיליון ש"ח ובמסגרתו: הקמת הקווים המיוחדים, הקצאת כ"א למהלך, בניית הרציף והמתחם בכפר המוזיקה.
כל יום יפעלו 3 רכבות מיוחדות לכפר המוזיקה מ-3 תחנות ברחבי הארץ: חיפה, תל אביב ובנימינה ותגענה לכפר בין השעות 15:00-17:00. בכל בוקר תצאנה מכפר המוזיקה שלוש רכבות לתחנות המוצא בין השעות 05:00-06:30.
יזהר אפרתי סגן מנהל אגף השיווק של קוקה-קולה: "בכפר המוזיקה קוקה-קולה ביקרו בשנה שעברה למעלה מ-100,000 איש והוא נחשב לאירוע המוזיקה המוביל בישראל. ההצלחה העצומה של הכפר הובילה אותנו לחבור לרכבת ישראל ולהקים בשיתוף פעולה עימה קווים מיוחדים וישירים לטובת המבקרים הרבים שצפויים להגיע לכפר. בזכות שיתוף הפעולה הפורה עם רכבת ישראל צפויים המבקרים הרבים לחווית נסיעה נעימה וישירה לחווית הקיץ הגדולה בישראל".
אבי חפץ, סמנכ"ל שיווק ומכירות, רכבת ישראל: "רכבת ישראל מכירה בחשיבותו של קהל הצעירים, וכחלק מהפעילויות הרבות שהיא נוקטת למען רווחת הנוסעים, יוצאת בפעילות מיוחדת לקהל זה. אנו עדים לכך שהרכבת הופכת להיות גורם משמעותי בתחום ההסעות עבור צעירים, ומתקשרת לחופש לכיף ולחווית הנסיעה ברכבת. לפיכך מצאנו לנכון לשתף פעולה עם קוקה קולה ולספק רכבות מיוחדות לכפר המוזיקה בניצנים, שיאפשרו גישה נוחה ומהירה עבור צעירים מכל רחבי הארץ".
כפר המוזיקה קוקה-קולה הוא פרויקט המוזיקה הגדול ביותר המתקיים בישראל הן מבחינת ההיקף האומנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו.הכפר יפתח את שעריו ביום א' ה-1 באוגוסט 2004 וימשך עד ה-15 באוגוסט.
השנה החליטה חברת קוקה-קולה לשים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים. החברה השקיעה משאבים רבים בייזום של שיתופי פעולה מקוריים בין אמנים ולהקות במטרה לנסות ולהקיף מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים המעניקים נופך אמנותי ייחודי ובלעדי לכפר המוזיקה. כניסה לכפר תתאפשר באמצעות 15 "דציבלים" (קודים מיוחדים) המצויים מתחת ללשוניות הפחיות ובתחתית פקקי הפלסטיק של בקבוקי קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה נטול קפאין.