בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
המפרסם המוביל לחודש יולי: פלאפון
|
הקמפיין המוביל: פלאפון ● המותג המוביל: פרטנר - אורנג' ● משרד הפרסום המוביל: מקאן אריקסון
"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש יולי 2005. תתי ענפים תת ענף תקשורת סלולרית מוביל החודש את רשימת הקטגוריות המובילות בפרסום עם השקעה ריאלית של כ-5.8 מיליון דולר. פלאפון שהיא גם המפרסמת המובילה החודש, היא המובילה בפרסום בקטגוריה עם פרסום בולט לשיחות המוזלות מחו"ל באמצעות משרד באומן בר ריבנאי והורדת קליפים מה-MTV היישר למכשירי הדור השלישי של ESC באמצעות משרד אדלר חומסקי וורשבסקי. תת ענף בולט נוסף החודש הוא רשתות מזון מהיר המתמקם במקום השמיני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון דולר. המפרסמת הדומיננטית בקטגוריה היא מקדונלדס המפרסמת את תפריט ומבצע התזונה הנכונה באמצעות מקאן אריקסון. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסיף: "החודש נכנס תת ענף תרופות אל טבלת ה-20 ומתמקם במקום ה-18 עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר ופרסום בולט של נובורטיס למיסול (קוטל פטריות ברגליים) באמצעות המשרד ברוקנר נטע". מפרסמים קבוצת שטראוס עלית מתמקמת החודש במקום השני עם הוצאה לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר. כ-30% מתקציב הפרסום של הקבוצה החודש מופנה לדנונה: משקה חלב ו-ACTIVIA באמצעות משרד שלמור אבנון עמיחי. הקבוצה גם משקיעה סכום של כ-300 אלף דולר בפרסום קפה ארומה. מפרסמת בולטת נוספת החודש היא החברה המרכזית למשקאות הממוקמת בטבלת המפרסמים במקום הרביעי עם הוצאה בסך של כ-1.5 מיליון דולר. החברה מפרסמת את כפר המוסיקה בחסות קוקה קולה ובאמצעות קבוצת דחף. כמו כן, מפרסמת הקבוצה את דיאט פאנטה באמצעות משרד גלר נסיס, את בירה קרלסברג באמצעות משרד אריאלי פובליסיס ועוד. אלקטרה מתמקמת החודש במקום השישה עשר באמצעות פרסום למזגניה באמצעות JWT. משרדי פרסום המשרד מקאן אריקסון מוביל החודש את הטבלה עם השקעה של כ-8.3 מיליון דולר. המפרסמים הבולטים של מקאן הם: YES המציגה את YES DRIVE IN, סלקום עם 10 דקות מתנה לשיחות מחו"ל, קו אופ הריבוע הכחול עם חי שקלים במגה ועוד. במקום השישי המכובד מתמקם החודש משרד הפרסום אריאלי פובליסיס עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3 מיליון דולר ופרסום בולט עבור לאומי קארד - חכמים, HP, אינטרביוטי, NOKOUT של נסטלה ועוד. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מציין: "משרדי הפרסום ירקוני בן נתן ו-GPS מצליחים החודש להיכנס לרשימת 20 המובילים. ירקוני בן נתן מפרסם באופן בולט את המוצרים והמבצעים השונים של טרקלין חשמל ואת שעוני SWATCH, ואילו GPS מקבוצת אדלר חומסקי מפרסם בעיקר את שלמה ואת ניו קופל SIXT, רשות שדות התעופה, טלסייפר מקבוצת ג'ונסון וג'ונסון ועוד".
|
תאריך:
|
28/08/2005
|
|
|
עודכן:
|
28/08/2005
|
|
מחלקה ראשונה
|
|
מחנה מפוני נצר חזני ייוותר לעת עתה על כנו במאהל שהקימו במתחם רכבת-צפון, ליד רחוב ארלוזורוב בתל-אביב, עד ליום ה' (1.9.05). אישור על-כך ניתן מלשכתו של ראש העיריה, בעקבות התערבותה של חברת מועצת עיריית תל-אביב, ליאורה מינקה (מפד"ל), שמנעה ברגע האחרון פינוי בכוח.
|
|
|
מבדיקה שערכה מחלקת המחקר של חברת AMG מודלים כלכליים, המתמחה בייעוץ ובמיחזור משכנתאות עולה כי ככל שההון העצמי של הלווה גבוה יותר, כך עולה גם סכום המשכנתא אותו הוא נוטל.
|
|
|
וועדת החוקה העירקית סיימה היום (א', 28.8.05) את תפקידה בגיבוש החוקה החדשה, ולאחר תיקונים ושינויים לטובת המיעוט הסוני הגישה את הטיוטה לאישור הפרלמנט.
|
|
|
האחים יעקב ואליעזר אמסלם פתחו את "מוזיאון דונה גרציה" בתוך מלון בשם זה, בבעלותם, ברחוב הפרחים 3, במרכז טבריה. המוזיאון תופס חלק ניכר מהמלון, בן 5 קומות, 65 חדרים, בקומה 5 נמצאים משרדי אמסלם, שהיא, ככל הידוע, סוכנות הנסיעות הגדולה בארץ.
|
|
|
עם סיום יישום תוכנית ההינתקות ופינוי יישובים ברצועת עזה ובצפון השומרון יוצאת לדרך תוכנית משרד הביטחון לאזרוח המעברים. בתקופה האחרונה פורסמו במכרז של משרד הביטחון לתפעול ארבעה מעברים: גלבוע (ג'למה), שער אפרים, ביטוניא וארז. במכרז זכו שתי חברות: שלג לבן ו-מיקוד.
|
|
|
|
|
|
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
|
|
|
חיים רמון |
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
|
|
|
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|