מכונית העל הונדה NSX, מתעלה על עצמה. ביפן נחשפה באחרונה גירסתה החמה ביותר של ה-NSX, העושה כעת את דרכה לעבר שווקי הייצוא.
כדי להשיג ביצועים טובים אפילו עוד יותר ממנוע ה-6 V "וי-טק" שבנפח 3.2 ליטרים, עשו היפנים שינוי חריג מבחינתם. הם לא הגבירו את עצמת המנוע, כי אם הפחיתו את ההתנגדות לו – כלומר, הפחיתו את מישקל המכונית.
הדיאטה מתבססת על יצור מכסה מנוע ומכסה תא מיטען מסיבי פחם, הקלים מפלדה ואף חזקים ממנה. ומדוע לא מייצרים את כל המכוניות מסיבי פחם? אכן, בגלל מגבלות תקציביות.
אפילו המצבר והצמיגים הקריבו את גופם על מזבח דיאטת המשקל: במכונית החדשה הותקן מצבר קטן יותר, וחישוקי הגלגלים ניבנו ממתכת קלה. עוצמת מנוע גדולה יותר מצריכה כאמור גם מערכת ריסון עודפת, וכך התחייבה התקנת בלמי דיסק ענקי מידות בקוטר 16 אינטש, העוצרים בחריקת בלמים את החישוקים שבקוטר 17 אינטש.
סמלה של הונדה לדגמיה החמים, צבוע אדום. אחד כזה יתנוסס על חרטום המכונית המחודשת.
"הונדה מתחרה בפרארי" - זעקו כותרות עיתונות הרכב המערבית עת הושקה ה-NSX בראשונה. מאז לא עבר זמן רב, ופרארי כבר מתקנאת בהונדה. מותג הספורט האיטלקי היוקרתי מועמד למכירה עקב צרותיה של חברת-האם – פיאט, ואילו הונדה כאמור, מפגינה דייטת שרירים.