נרשמה עלייה של 30% בשימוש בקופוני הנחה בקרב הציבור. כך עולה (יום ד', 16.11.05) מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה, עבור הקופון של המדינה.
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 505 גברים ונשים ומתייחס לחודשים מאי-אוקטובר 2005.
העלייה הגדולה ביותר נרשמה, איך לא, בתחום הביגוד וההנעלה - עלייה של 5% לעומת חודש מאי 2005, אולם רוב הציבור משתמש בקופונים עבור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.
סך-הכל המימושים של קופונים בשנת 2005 מסתכם ב-500,000 קופונים בסכום כולל המוערך בכ-200-220 מיליון שקל.
יובל טל, מנכ"ל הקופון: "הציבור הישראלי הפנים היתרון הצרכני שבשימוש בקופוני הנחה. זו השנה השלישית ברציפות בה רואים גידול מתמיד ומגמה ברורה בכל הנוגע לשימוש בקופונים. הקופון מהווה כלי רב עוצמה לחיסכון ותכנון כלכלת משק הבית ואין סיבה שלא יהפוך לחלק מתרבות הקנייה בכל בית בישראל. במיוחד עכשיו, כאשר ניתן לממש את ההנחה דרך גלישה לאתר הבית ישירות מהטלפון הסלולרי, במעמד הקנייה. שירות שהופך את הקופון לזמין בזמן אמת".