דיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון מעלים קמפיין תדמיתי בהשתתפות השחקנית אוולין הגואל תחת הסיסמא: "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי". היקף ההשקעה בקמפיין כ- 3.5 מיליון שקל.
המהלך האסטרטגי החדש, בהפקת משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יכלול 3 סרטונים בהשתתפות השחקנית אוולין הגואל המגלמת את דמותה של ברוריה בסדרה המצליחה "פיק אפ". שלושת הסרטונים ילוו בטקסטים מעולם התוכן של דמותה של ברוריה מהסדרה ויחדדו את העובדה, כי "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי. מצאת זול יותר בארץ קבל את המוצר בחינם".
חגית בכר, מנהלת הסחר והשיווק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון: "הקמפיין החדש נועד לחדד באופן חד-משמעי כי חוויית הקנייה בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון הינה חווית מחיר במלוא מובן המילה. פער המחירים עומד כיום על 50% לפחות. המחירים בשוק המקומי נבדקים יומיומית. כל מחיר מבצע בארץ פוגש מחיר זול יותר בדיוטי פרי. זו התחייבות אקטיבית. התחייבות המחייבת לפצות כל קונה אשר מצא מחיר זול יותר".
הקמפיין יעלה לאוויר ביום רביעי 22 למרס, ויתוקשר בטלוויזיה בערוצים 22, 10, 24 , בעיתונות ובשלטי חוצות.