חברת אדידס העולמית, נערכת לאירוע הספורט של השנה ומשיקה לקראת משחקי המונדיאל את "Victory League" - מהדורה חגיגית ומוגבלת של מוצרי טיפוח לגבר, אשר עוצבה בהשראת רוח הניצחון, הקבוצה ופרץ ההתרגשות.
במשחקי המונדיאל האחרונים, שהתקיימו בשנת 2002, השיקה אדידס, מהדורת מוצרי טיפוח מוגבלת תחת השם "Sport Fever" ועל-פי דיווחי החברה נמכרו אז כ- 3.6 מיליון מוצרים ברחבי העולם, שהיקפם הכספי נאמד בכ- 23 מיליון דולר.
יהודה בראון, מנכ"ל אינטרקוסמא אומר: "בשנת 2006 צופה אדידס העולמית מכירות של כ- 7.1 מיליון מוצרים מסדרת Victory League"" . אנו מאמינים שמהדורת המונדיאל של אדידס תזכה להצלחה רבה גם בישראל וצופים כי מחזור המכירות של מהדורת Victory League בישראל יסתכם בתום קיץ 2006 בכ- 3 מיליון ש"ח".
בראון מוסיף כי באדידס מכירים בהתהוותו של "הגבר האובר סקסואלי" המשלב בין אהבתו העזה לגברי שבענפי הספורט - הכדורגל, לצד צרכיו ורצונו להיות מטופח, מודרני ועכשווי. לכן, אומר בראון, שקדו באדידס על ייצור סדרה איכותית, יוקרתית וחגיגית, לרגל משחקי המונדיאל 2006.
מהדורת המונדיאל, "ליגת הניצחון של אדידס" כוללת סדרה בת 6 מוצרים ובהם: או דה-טואלט, אפטר שייב, ג'ל רחצה, ספריי גוף, דאודורנט רול-און ודאודורנט ספריי אנטי-פרספרנט
מהדורת "ליגת הניצחון של אדידס" מבוססת על תווי ריח אוריינטליים, בעלת ניחוח מעודן, אלגנטי ועצי הנחשב לעכשווי ומודרני. תווי הריח העליונים הם של ברגמוט, ריחן ודשא שזה עתה נקצר ונתמכים בלבנדר פירותי חריף וחמים, אגס וקינמון. המכלול מודגש באמצעות תווים גבריים חושניים.
עיצוב מהדורת "ליגת הניצחון של אדידס" הנו מודרני, מלא השראה ועוצמה. ברקע מופיע הכדור של אדידס שעוצב באופן מיוחד בשחור בוהק ואלגנטי ושלושה פסי זהב זוהרים. מרכז העיצוב הוא חתימת הכדורגל של אדידס 2006, סמל מוזהב עכשווי ומיוחד עם משיכה מסתורית - המזמין להיות חלק מעולם ליגת הניצחון.
את מהדורת המונדיאל - "ליגת הניצחון של אדידס", ניתן להשיג בסניפי רשת סופרפארם.