בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קמפיין חדש של משרד הפרסום לצעירים ג. קיד & YOUNG
|
- הודעה מטעם ג. קיד & YOUNG
מאת:
ג. קיד & YOUNG | | ג. קיד & YOUNG
|
משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם. הפעילות בבתי הספר תצטרף לקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי, שיעלה באתרי ילדים מובילים ופופולריים. אתר מיוחד של "חמצוצים" יוביל את ילדי ביה"ס שהצטלמו 'חמוצי פנים', לזהות את צילומיהם באתר, כמו כן ניתן יהיה למצוא בו הפעלות נוספות - נושאות פרסים - המשלבות את ערכי המותג. כך המשחק "מלך האריות של חמצוצים" וכך תחרות "הפרצוף החמוץ" - בה יוזמנו הגולשים לשלוח צילומים שלהם בפנים חמוצות - כשאריזת "חמצוצים" בידם. קובי אמזלג, סמנכ"ל לקוחות בג.קיד & YOUNG: "אנחנו ממשיכים במסע שלנו אל עולמם של ילדים ובני נוער. אני רואה חשיבות עליונה בפעילות הזו עם חברת 'גורי' ומותג הממתקים 'חמצוצים', מאחר והיא משלבת בין העולם החוויתי הפיזי של ילדים, ועולם אינטראקטיבי ללא גבולות". קרדיטים סמנכ"ל לקוחות- קובי אמזלג תקציבאית- נרקיס נווה פלנר- עידו אונגר קופי- מיכל שפירא-שקד ארט- נעמה אילון
|
תאריך:
|
07/06/2006
|
|
|
עודכן:
|
07/06/2006
|
|
ג. קיד & YOUNG
|
|
ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, מעלה קמפיין לסדרת הדאודורנטים לגברים -ספיד סטיק 24/7, המקנה הגנה מסביב לשעון לרגל תחילת עונת קיץ 2006.
|
|
|
משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם.
|
|
|
סדרת הריאליטי "ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל" הגיעה אמש לשיאה (ספורט 5+, 20:30) עם פרק הגמר הגדול בו הוכתר אורי וורנר, בן 17 מחשמונאים, לאלוף הכדורגל הבא של ישראל. וורנר נבחר מבין אלפי נערים מכל רחבי הארץ, במיונים שנמשכו מעל ארבעה חודשים, והוא ייסע להתארח ולהבחן בקבוצת צ'לסי אלופת אנגליה. את גביע האלוף הגיש לו אברהם גרנט, שגם ילווה אותו בנסיעתו לצ'לסי.
|
|
|
לאחרונה פרסם משרד החינוך הנחיה שהחל משנת הלימודים הקרובה נדרשות הנהלות בתי הספר להוציא מתחומן את תכולת מכונות המזון והשתייה האוטומטיות המכילות ממתקים, חטיפים, כריכים עם שוקולד, לחם שאינו מחיטה מלאה ושתייה מתוקה ומוגזת, ותיאסר מכירתם בשטח המוסד החינוכי.
|
|
|
חברת 012 קווי זהב מעלה קמפיין במגזר הרוסי יוצאת בהיקף של 2 מיליון שקלים. הקמפיין החדש כולל סרטון תדמית ייחודי המציג את 012 כחברה מובילה המספקת שירותי תקשורת כוללים.
|
|
|
|