בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
דאודורנט "ספיד סטיק 24/7" לגבר עולה בקמפיין חדש <br>
|
- הודעה מטעם חברת ש. שסטוביץ
מאת:
גופר תקשורת | | גופר תקשורת
|
ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים המוביל בישראל, מעלה קמפיין לסדרת הדאודורנטים לגברים -ספיד סטיק 24/7, המקנה הגנה מסביב לשעון לרגל תחילת עונת קיץ 2006. סרטון הפרסומת המלווה את הקמפיין צולם בישראל בהפקה מקומית. חברת ש.שסטוביץ משקיעה בקמפיין כ - 5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון עמיחי. סרטון הפרסומת החדש מציג זוג צעירים הנתקע עם מכוניתו בדרך לבילוי עם חברים במועדון. הגבר יוצא לדחוף את המכונית וחרף כל המאמץ, מגיע למסיבה יבש ורענן. ואז מחכה לו הפתעה שהוא לא חשב עליה... סדרת הדאודורנטים ספיד סטיק 24/7 מיועדת לגברים המודרנים שנמצאים תמיד בתנועה ומחפשים דאודורנט שיעבוד חזק כמוהם ויקנה להם הגנה לאורך זמן ומסביב לשעון. דאודורנט ספיד סטיק 24/7 במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית הנקראת Micro absorbers, המכילה חלקיקים היכולים לספוג עד פי 100 ממשקלם, הדאודוראנט מקנה הגנה של 24 שעות. לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת השיווק של חטיבת קולגייט פלמוליב: "ספיד סטיק 24/7 הינו דאודוראנט המעניק הגנה מתמשכת מפני זיעה וריח לא נעים. ספיד סטיק 24/7 מתאים לקצב החיים הדינמי של הגברים הצעירים המנהלים סדר יום עמוס וזקוקים לדאודוראנט שיעניק להם הגנה מקסימלית בכל שעות היום". ספיד סטיק 24/7 נמכר באריזה ייחודית ארגונומית המושכת את העין ותווית הבולטת על המדף, במגוון ניחוחות רעננים. סדרת ספיד סטיק 24/7 המגיעה במרקמי סטיק וג'ל, נמכרת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות במחיר מומלץ לצרכן של 26.99 שקל לסטיק ו-35.99 שקל לג'ל.
|
תאריך:
|
07/06/2006
|
|
|
עודכן:
|
07/06/2006
|
|
גופר תקשורת
|
|
משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם.
|
|
|
סדרת הריאליטי "ליגת קורנפלקס תלמה - אלוף הכדורגל" הגיעה אמש לשיאה (ספורט 5+, 20:30) עם פרק הגמר הגדול בו הוכתר אורי וורנר, בן 17 מחשמונאים, לאלוף הכדורגל הבא של ישראל. וורנר נבחר מבין אלפי נערים מכל רחבי הארץ, במיונים שנמשכו מעל ארבעה חודשים, והוא ייסע להתארח ולהבחן בקבוצת צ'לסי אלופת אנגליה. את גביע האלוף הגיש לו אברהם גרנט, שגם ילווה אותו בנסיעתו לצ'לסי.
|
|
|
לאחרונה פרסם משרד החינוך הנחיה שהחל משנת הלימודים הקרובה נדרשות הנהלות בתי הספר להוציא מתחומן את תכולת מכונות המזון והשתייה האוטומטיות המכילות ממתקים, חטיפים, כריכים עם שוקולד, לחם שאינו מחיטה מלאה ושתייה מתוקה ומוגזת, ותיאסר מכירתם בשטח המוסד החינוכי.
|
|
|
חברת 012 קווי זהב מעלה קמפיין במגזר הרוסי יוצאת בהיקף של 2 מיליון שקלים. הקמפיין החדש כולל סרטון תדמית ייחודי המציג את 012 כחברה מובילה המספקת שירותי תקשורת כוללים.
|
|
|
שלמה זוהר, סמנכ"ל הכספים של פלאפון, הודיע היום (ג') על רצונו לפרוש מתפקידו. זוהר שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של החברה וכן כחבר בהנהלת פלאפון. זוהר ימונה לסמנכ"ל הכספים של שופרסל. בימים אלו החלה פלאפון באיתור מועמדים לתפקיד.
|
|
|
|
|
|
חיים רמון
לפיד שחיזר אחר קולותיהם של ערביי ישראל, למעשה מצהיר בפומבי, בלי שמץ של בושה, שהם כולם אויביה של מדינת ישראל וסכנה לביטחונה
|
|
|
איתמר לוין
מחשבות על-רקע זירת המרד באושוויץ והפסטיבל היהודי בקרקוב וגם: חלוקת הזמן של נתניהו, האם ישראל תהפוך לבת-דמותה של רוסיה והשלכות מכתבי האזהרה של ועדת גרוניס
|
|
|
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|