הדוגמנית דנה מגן נבחרה להוביל את קמפיין חורף 2007 של רשת "קרייזי ליין" ותוביל את פרסומי החברה וקטלוג הרשת. מגן נבחרה להחליף את הדוגמנית שירז טל שהובילה את קמפיין הרשת בשנה האחרונה ופורשת מהובלת הקמפיין בעקבות הריונה.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל השיווק של "קרייזי ליין": מסקרים שערכה החברה עלה כי לקוחות הרשת מזדהות עם דמות אישה אמיתית. דנה מגן (36) נבחרה הודות לשילוב ייחודי של מראה אישה אמיתית בשלה, מנוסה, מטופחת ומצליחה וניסיון עבר עשיר בדוגמנות, כשהיתה בשנות ה- 20 לחייה.
קמפיין הפרסום של "קרייזי ליין" לחורף 2007 הקרוב יכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית וקטלוג יוקרתי, תחת הסיסמא המלווה את קרייזי ליין בשש השנים האחרונות "יותר אשה מאי פעם". משרד הפרסום: "מקאן אריקסון".
רשת קרייזי ליין מודה לשירז טל על שנה מוצלחת של עבודה משותפת ופורייה ומאחלת לה הצלחה מלאה והנאה מהאמהות החדשה.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים ומונה 53 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות.
השנה התרחבה הרשת אל מחוץ-לארץ ופתחה את החנות הראשונה (220 מ"ר) בחו"ל. החנות ממוקמת בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. בקניון 250 חנויות של כל מותגי האופנה הבין לאומיים המובילים, ועוברים בו מידי יום בין 50 ל- 200 אלף מבקרים. החברה בבעלות משפחת לוין.