בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
לראשונה בישראל "קטלוג אופנה אישי"
|
- הודעה מטעם קרייזי ליין
מאת:
גלי לב, יחסי ציבור | | קרייזי לין
|
רשת האופנה Crazy Line משיקה לראשונה בישראל "קטלוג אישי" לקולקציית חורף 2007, הפונה באופן ייחודי ואישי לכל לקוחה. "הקטלוג האישי" החדשני יופץ במקביל לקטלוג הרגיל והוא מכיל פניה ללקוחה בצמוד לפרטים אישיים שלה ושיח בנימה חברית. הטקסטים והעיצוב האישי כוללים שם פרטי, ציון יום-ההולדת, והעדפותיה של הלקוחה, הדגשת פריטים מהקולקציה ועוד. קרייזי ליין תפיק 90,000 קטלוגים אישיים לחברות מועדון קרייזי ליין – מתוך 120,000 קטלוגים שיופקו בעונת החורף. הקטלוגים בכיכובה של הדוגמנית דנה מגן, כשלצידה הדוגמנית נופית שבח, מציגים את קולקציית החורף של קרייזי ליין, המצטיינת במגוון דגמים עדכניים ובהם, לראשונה!, קולקציית ג'ינס אופנתית real woman in jeans – מבחר דגמים עדכניים מג'ינס ברמות שפשוף ואיבזור שונות. לדברי עפרה שביט, סמנכ"ל תפעול ברשת Crazy Line, קרייזי ליין משקיעה בכל לקוחה באופן אישי ושמחה העונה להפתיע ולרגש כל חברת מועדון ולהוכיח לה שהיא מוכרת לרשת באופן אישי ושחושבים עליה. השיח האינטימי, הפניה האישית, ההזמנה החברית מכל הלב לחנות הרשת ה"קבועה" שלה, הסמוכה לביתה, מעידים כי הרשת מיטיבה להכיר את לקוחותיה, העדפותיהן וצרכיהן ומתאימה עבורן את מערכות הלבוש והפריטים הייחודיים. לדברי שביט-לוין, השקת הקטלוג האישי מבטאת שאיפה להוביל מגמות בתחום האופנה ולחדש כל העת, במקביל לאסטרטגייה של חיזוק הקשר עם לקוחות הרשת ומתן מענה ממוקד לצרכיהן. המטרות הללו מיושמות הלכה למעשה בליבת הפעילות - מועדון הלקוחות, המונה מעל כ-500,000 נשים. הקטלוג האישי הינו יוזמה שיווקית נוספת של חברת הייעוץ SEGMARKETING, המלווה את רשת Crazy Line מזה 3 שנים בכל הקשור לאסטרטגיות שיווק ממוקד לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת. הטכנולוגיה החדשנית של חברת 'אניה שפירא', המתמחה בדיוור ישיר בטכנולוגיות דפוס מתקדמות איפשרה את הפקת הקטלוג האישי לכל לקוחה של רשת קרייזי ליין במטרה להתאים לכל לקוחה את הקטלוג שלה... הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת, למעשה, לתפור 'חליפה אישית' לכל אחת ואחת מחברות מועדון הלקוחות. לראשונה בישראל, ניתן להפיק הפקות דפוס דיגיטליות מורכבות באיכות גבוהה ובכמויות גדולות באופן פרסונאלי לחלוטין, בצבע מלא. והכי חשוב בעלויות שמתחרות בדפוס הרגיל! רשת האופנה לנשים Crazy Line מפעילה מועדון לקוחות 7 שנים, המונה 500,000 לקוחות. הרישום למועדון הלקוחות נעשה בחנויות הרשת בעת הקנייה. אחת לחודש מדוור לחברות המועדון מידע אודות כניסת קולקציות חדשות לחנות, מבצעים כלליים ומבצעים ייחודיים לחברות המועדון. רשת Crazy Line, המובילה בארץ לאופנת נשים, כוללת 54 חנויות בארץ וחנות בגרמניה בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN, הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות. העונה מובילה את מסע הפרסום של הרשת הדוגמנית דנה מגן, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". החברה בבעלות משפחת לוין.
|
תאריך:
|
17/09/2006
|
|
|
עודכן:
|
17/09/2006
|
|
גלי לב, יחסי ציבור
|
|
מגה ספורט, הרשת המובילה בארץ למוצרי ספורט וכושר מתחילה את השנה החדשה עם מגוון רחב ואקסקלוסיבי של דגמי אופניים מקצועיים, רולר בליידס וסקייטבורדים שונים ומגוונים.
|
|
|
בית ההשקעות "רמקו" עולה בקמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום לין & לין. היקף הקמפיין, כ-250,000 דולר. הקמפיין כולל שלטי בילבורד באמצעות רפיד וכן 2 קירות ענק של ברעם, בנתיבי איילון על בנין תנובה ועל מרכז די-מול.
|
|
|
רשתות השיווק ACE ואוטו דיפו מציעות לראשונה בישראל - תשלומים באמצעות שיקים, במקביל לכל אמצעי התשלום המקובלים עד היום בשוק: כרטיסי אשראי, תווי קנייה, כרטיס מועדון וכסף מזומן.
|
|
|
חברת LG Electronics, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת ח.י., זכתה בשלושה צלש"ים יוקרתיים מטעם ארגון EISA - ארגון המולטימדיה האירופאי, לשנת 2006. הפרסים, שהוענקו ל- LG במסגרת תערוכת ה- IFA האחרונה, ניתנו בין היתר לטלויזיית הפלזמה PC1RR42 שזכתה לכינוי "Time Machine": טלוויזיה בגודל "42 הכוללת כונן קשיח מובנה בנפח 80GB, ועליו ניתן להקליט עד 40 שעות של תוכניות טלוויזיה. בין המוצרים הנוספים של LG, שזכו בצל"ש: מקליט דיגיטלי, המאפשר הקלטת סרטים ותוכניות טלוויזיה באופן דיגיטלי, ומקרן קולנוע ביתי.
|
|
|
"דלתא" מציגה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, הכולל: סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה.
|
|
|
|