בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
- הודעה מטעם TAGWOMAN
מאת:
אורית סלעי | | ארד תקשורת
|
רשת האופנה TAGWOMAN, מעלה קמפיין פרסומי לחורף 2008 בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים בכיכובה של הדוגמנית לוקה, תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN. קמפיין החורף של TAGWOMAN כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, פרסום בעיתונות ארצית ובמגזינים, אתר אינטרנט חדש ופוסטרים וקטלוגים בנקודות המכירה. לדברי אילן לוי, מנכ"ל רשת TAGWOMAN, קמפיין החורף של הרשת תחת הסלוגן sexsexfull TAGWOMAN בכיכובה של לוקה, הדוגמנית שנבחרה להובלת הקמפיין, הנחשבת למובילה אופנתית ולחביבת הצלמים, מחזקים את המסרים והערכים של הרשת: אופנתיות, ייחודיות, סקסיות. מראשיתה מקפידה הרשת ללהק לקמפיינים הפרסומיים את המתאימות ביותר, המייצגות את ערכי הרשת, בד"כ דוגמניות בינ"ל. לדברי לוי, הסיסמא שנבחרה להוביל sexsexfull TAGWOMAN עוד בעונה הקודמת משקפת את כוח ההצלחה השלובה בעוצמה נשית. "הסיסמא מייחדת את הרשת וגילינו שרבות מזדהות איתה ומחשיבות אותה למתוחכמת וסקסית". לדבריו, גם בחורף 2008 תוביל TAGWOMAN את אופנת נשים המעוצבת במיוחד לנשים בגילאי 18-35. העונה תציע הרשת קולקציית חורף רחבה, משופעת פריטים ומגוונת, כך שמידי שבוע מתחלפת הקולקציה ומתחדשת בחנויות בפריטים מעודכנים.
|
תאריך:
|
18/09/2007
|
|
|
עודכן:
|
18/09/2007
|
|
אורית סלעי
|
|
הטלוויזיה החינוכית תעלה לשידור גם השנה את תחרות האולימפידע תחרות ידע שתעסוק השנה בנושא עולמות תקשורת. בתחרות בה השתתפו אלפי נערות ונערים מכל הארץ, בחרו המתמודדים נושא והציגו אותו בצורות מקוריות. ארבעת הפינליסטית שעלו לתוכנית הגמר: דקל נקר על הולכה עצבית במוח, אורלי איז'ק על תקשורת בין האדם לכלב, אדיר גרוס על קידוד ופענוח ומיכאל ורורוק על הבית החכם.
|
|
|
ביולי 1936 פרצה בספרד מלחמה בין דמוקרטים לפאשיסטים כאשר קבוצה של גנרלים אשר נתמכה על ידי גרמניה הנאצית ואיטליה הפאשיסטית, מרדה נגד הממשלה הנבחרת. לעזרת הדמוקרטים הספרדים נעמדו ברית המועצות, מקסיקו וארבעים אלף מתנדבים מכל רחבי העולם שהתארגנו במסגרת של בריגדות בינלאומיות. 300 מתוכם היו יהודים מארץ ישראל.
|
|
|
חטיבת הסלולר של תפוז אנשים וחברת הפצת הסרטים א.ד מטלון, יוצאים בשיתוף פעולה, אשר יצר, לראשונה בישראל, אתר אינטרנט סלולרי לכבוד סרט חדש, המציג בקולנוע.
|
|
|
תפנית, בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, פותח השנה מסלול חדש לקידום נשים. במסגרת החדשה יוכלו נשים מתחומים שונים להשתתף בקורסים: "קידום נשים בעמדות ניהול" ו-"יזמות וניהול העסק הקטן". הקורסים יקנו לנשים כלים שיעזרו להן לפתח את הקריירה שלהם בכיוונים הרצויים: כלי ניהול, כלים לפיתוח כישורי ניהול והתפתחות מקצועית, כלים שיאפשרו להן להתמודד לצמרת בתוך הפוליטיקה הארגונית המאפיינת את כל הארגונים בכל סדרי הגודל, נשים תלמדנה כיצד להרוויח יותר כסף, תעבורנה שינוי תפיסתי ומעשי בשיווק העצמי שלהן, תתאמנה ברישות (נטוורקינג) ופיתוח קשרים מקדמים, ועוד.
|
|
|
עכשיו אפשר לדרוש יותר ממצלמה דיגיטלית "כוון וצלם". חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, שמחה להציג את המצלמה הדיגיטלית Olympus FE-290 - מצלמת "כוון וצלם" המעלה את רמת הסף למצלמות מסוג זה לגבהים חדשים.
|
|
|
|