יקבי רמת הגולן יוצאים בפעילות שיווקית להשקת יין גולן גאמיי נובו 2007 - יין בסגנון בוז'ולה, היין האדום הראשון מבציר 2007. הפעילות השיווקית, בהשקעה של כ-2000,000 שקלים, תחת קונספט ה-Countdown, מתבטאת בשלל האמצעים המיתוגיים של היין ומלווה את פעילויות ההשקה השונות: החל מרמת התוויות וארגזי היין, דרך עיצוב משעשע על מארזי הפופקורן בסינמה סיטי, סרטון ספירה לאחור על מסכי הפלסמה במתחם הקולנוע. באירועי ההשקה תומך פרסום ברוח הספירה לאחור, קמפיין ממוקד באינטרנט והזמנות מעוצבות, שילוט ואבזור במכלול נקודות המפגש עם הצרכן ועוד, מבית היוצר של סטודיו עוז ובשיתוף עם מכללת גורן.