הד אנד שולדרס, מעלה קמפיין טלוויזיה חדש בסגנון "המלצת מומחה", בו מעידה ד"ר צ'יארה סקגנלי, רופאה בכירה מאיטליה, על השימוש המוצלח והיעיל בקולקציית המוצרים של הד אנד שולדרס.
הקמפיין ילווה בסיסמא 100% נקי מקשקשים, 100% חופשיים להתקרב.
מחקרים שנערכו לרגל ההשקה, העידו כי שימוש במוצרי הד אנד שולדרס למניעת קשקשים ולטיפוח עור הקרקפת, עוזרים להתגבר על בעיות ביטחון עצמי הנוגעות לשיער ועוזרים להרגיש חופשיים להתקרב לסובבים אותנו.
סרטון הקמפיין מציג את ד"ר סקנגלי, אשר מעידה על עצמה כי אינה סלבריטאית, דוגמנית או מעצבת שיער מוכרת. סקנגלי מעידה מניסיונה כרופאה בכירה, על קולקציית המוצרים של הד אנד שולדרס ותרומתם היעילה למניעת קשקשים ולטיפוח השיער שמתחיל בקרקפת בריאה ומאוזנת.
קמפיין הטלוויזיה ילווה בשירם המפורסם I'm Free של הרולינג סטונס, אשר חתמו על חוזה עם המותג, בגרסת Unplugged עדכנית.
קולקציית המוצרים של הד אנד שולדרס כוללת 9 וריאנטים של שמפו שונים; הנוסחא הקלאסית, הנוסחא הקלאסית 2 ב-1, משי קטיפתי, קרקפת יבשה, מנטול, אנרגיה מן האוקיינוס, תמצית עץ התה, שיער צבוע והדרים ושלושה וריאנטים של מרככים.