ניסאן עולה בשני מסעות פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד".
האחד - למכונית המשפחתית ניסאן טידה והשני - לרכב עבודה שטח ניסאן נבארה, בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון דולר.
קמפיין ניסאן טידה, שיעלה תחת הכותרת: "ניסאן טידה משפחתית, עם מרחב פנימי ענק" יכלול: סרטוני טלוויזיה, בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי ומודעות פרסום בעיתונות הארצית.
קמפיין ניסאן נבארה, שיעלה תחת הכותרת "למי קראת טנדר?" יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית.
קמפיין ניסאן טידה - ממחיש את נוחות הישיבה במכונית ה"טידה" המשפחתית, עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, המיועדת בעיקר ללקוחות המציבים את הנוחות, האיכות והמרחב בראש סולם העדיפויות שלהם.
קמפיין ניסאן נבארה - רכב השטח 4X4 מהמסוקסים שבחבורה, ממחיש את חוזקו ויכולותיו של הנווארה, הכולל: מנוע של 171 כוח סוס, טורבו דיזל אינטרקולר, באבזור מעוצב ומשוכלל, כמו: ג'נטים מגנזיום, מדרגות צד, מערכת סטריאו משוכללת, מזגן מפוצל עם בקרת אקלים ועוד.
רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן בישראל, מוסר כי "שני הקמפיינים, מציגים ומדגישים, את המאפיינים הבולטים של הניסאן טידה - מכונית משפחתית יפנית מעוצבת, המשלבת נוחות, פאר ומרחב פנימי ענק, לצד הגרסה הקשוחה והיוקרתית של רכב השטח 4X4 ניסאן נווארה - בעלת ביצועי השטח מהטובים בקטגוריה, המיועדת לאנשים שמעריכים את השילוב בין הפרקטיות והאיכות, לבין ההנאה מנהיגת השטח."