ג. יפית מעלה בימים אלו קמפיין נוסף לתכשיר הדגל "GOLD LABEL" המיוצר בגרמניה על-ידי חברת "LIQUI MOLY". התכשיר חיוני למען איכות הסביבה, ומשווק על-ידי חברת פרומט המתמחה בייבוא מוצרי צריכה לרכב ומפיצה שמנים, תוספים ומוצרי טיפוח לרכב. התכשיר, מסייע בבדיקת זיהום אוויר בטסט השנתי, מגביר את הספק המנוע וחוסך בצריכת הדלק, כל זאת במוצר אחד בלבד הניתן לשימוש קל ויעיל.
החברה מכרה עד כה למעלה מ-2 מיליון יחידות של המוצר, דבר המרמז על מהפכה בתחום המוצרים המשלימים לרכב. על-פי שמחה רשף מנכ"ל פרומט: "האמנו במוצר ובתכונותיו הייחודיות, והחלטנו להשקיע בפרסום סכומים נכבדים בכדי להביא את תודעתו לצרכן. ואכן, אנו מקבלים מספר רב של מכתבי תודה מצרכנים שנהנו מהמוצר".
עוד הוסיף רשף: "אנו מבחינים בשינוי שעובר הצרכן הישראלי בהפנמת התועלות בכל הקשור לשימוש במוצר לפני הטסט השנתי ובכל טיפול תקופתי ברכב".
הקמפיין עולה בימים אלו והוא כולל 2 סרטונים שישודרו במהלך שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה. יפית רואה חשיבות עליונה בקמפיין זה, ונושא איכות הסביבה הוא ערך עליון מבחינתה. אי לכך החליטה יפית, לעלות עם הקמפיין מתוך מטרה לשפר את תודעת הציבור בכל הנוגע לנושא איכות הסביבה.
יש לציין, כי במחקר ניסויי שנערך בחודש יולי האחרון באמצעות מכון גיאו קרטוגרפיה, נמצא שרוב הנכשלים בטסט (מבחן שנתי) בגין תקנת זיהום האוויר לפי תקנה 318 א' של משרד התחבורה, המחייבת לבצע בדיקת זיהום אויר לרכב עם מנוע בנזין משנת 1995 בטסט השנתי, עברו את הטסט בפעם השנייה לאחר שימוש ב"גולדלייבל". כמו כן, מבטיחה החברה כי מי שייכשל בבדיקת זיהום האוויר לאחר שימוש במוצר (בהתאם לתקנון) - יהיה זכאי להחזר כספי עבור המוצר.