|   15:07:40
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות

סלקום תשיק בלעדית את modu בישראל

- הודעה מטעם סלקום
07/02/2008  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות

modu - הדבר הבא בתחום התקשורת הסלולארית, צפוי לגרום בישראל ובעולם כולו למהפכה בשוק הסלולארי ובהרגלי הצריכה, ממנה יושפעו וייהנו כלל המשתמשים בטלפונים ובמכשירים אלקטרוניים מתקדמים. modu ישנה את הרגלי השימוש בטלפון הסלולארי ויאפשר לכל אחד את החופש לעצב לעצמו את העולם הסלולארי שלו בכל עת על-פי צרכיו, העדפותיו וסגנונו.

modu הוא הטלפון הנייד המודולארי הראשון בעולם - טלפון זעיר, מתוחכם ומעוצב. modu יכול להיכנס לתוך מגוון של jackets המיועדים ל-modu jackets ולהפוך לפריט מעוצב ואופנתי. modu מעניק למשתמש מגוון אפשרויות בלתי מוגבלות ליצור מראה ועיצוב חדש לטלפון שלו, בתוספת תכונות פונקציונאליות לעיתים קרובות ובמחיר אטרקטיבי.

בנוסף ניתן יהיה להכניס את ה- modu גם לתוך מגוון גדול של מכשירים אלקטרוניים - modu mates - ובכך להעניק למשתמש חווית תקשורת חדשה לחלוטין. מאפיין בולט של modu הוא הרב שימושיות שלו והיכולת שלו, בשינוי והחלפת ה-jackets או ה- mates, "להטעין" הטלפון בפונקציות שימושיות מחד, ואף להיות הלב הסלולארי במוצרים טכנולוגיים מתקדמים אחרים, מאידך.

עמוס שפירא מנכ"ל סלקום: "אני גאה לקחת חלק במיזם המהפכני של דב מורן שהביא לעולם את מהפכת ה-DiskOnKey ומאמין ש- modu, בראשות דב מורן והנהלה בעלת חזון ומוצר מהפכני אינו עוד טלפון סלולארי אלא שינוי בתפיסת השוק והרגלי השימוש של הצרכן. אני גאה לאפשר ללקוחות סלקום להימנות עם הראשונים בעולם שיחוו את modu, לאפשר להם חווית חדשנות שאין שני לה ולהגשים להם חלום."

עוד הוסיף שפירא: "ישראל היא מדינה בעלת מובילות וידע טכנולוגי עצום ומשמשת מרכז כלל עולמי בפיתוחים וחידושים. אני שמח שנשמש ככאלה גם בעולם המכשירים הסלולאריים."

עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "סלקום תהיה בין המפעילות הראשונות בעולם להשקת modu כבר ברבעון הרביעי השנה, עובדה המעידה שוב כי אנו מובילים את החדשנות והנועזות בתחום. הקונספט המהפכני שנקרא modu מציג פתרון חדש, שימושי וייחודי לעולם המשתנה שלנו שבו הלקוח מתחיל את הבוקר בחליפת עסקים ומסיים את היום במופע מוזיקה, כאשר באפשרותו להתאים את הופעתו החיצונית והאביזרים הנלווים לאופי האירוע והאדם השונה שהוא מייצג בכל אחד מהאירועים. אחד הסממנים הבולטים לשינוי הוא המכשיר הסלולארי שמהווה פריט אישי, אופנתי ושימושי. תפיסת העולם החכמה של modu מאפשרת ללקוח התאמה מושלמת של המכשיר האישי עם האישיות המשתנה."

כהן הוסיף: "modu יהפוך את הרגלי השימוש בטלפון הסלולארי ויאפשר לאדם לייצר לעצמו עולם אישי ייחודי, כלומר: את החופש לבחור בטלפון חדש באותה תדירות בה משתנים הצרכים, ההעדפות וסגנונו של המשתמש. אני מאמין שלקוחות סלקום ימצאו ב-modu מהפכה של ממש ומאמין שהידע השיווקי שלנו בסלקום יתרום להעצמת, החדרת ושיווק המהפכה. אנו כבר מצפים להטמיע את modu בקו המוצרים החדשני והעשיר שלנו."

דב מורן מייסד ומנכ"ל modu: "תעשיית הטלפונים הסלולאריים מוכנה למהפכה. השוק מוצף במאות דגמים של מכשירי טלפון סלולאריים ולרוב הצרכן יכול ליהנות ממכשיר אחד בלבד בכל פעם. modu קורא תיגר על מוסכמות אלו באמצעות פתרון המציע אינספור אפשרויות והזדמנויות לשנות את מכשיר הטלפון בעלות אטרקטיבית ומאפשר חופש מהמחויבות להיות צמוד למראה ולשימוש באפליקציות של מכשיר אחד."

עבור המפעילים הסלולאריים, קיימים מספר יתרונות בחבירה ל-modu: הם יכולים להציע ללקוחותיהם את האפשרות והחופש לשנות את מכשירם מספר פעמים בשנה. כמו כן, יכולים המפעילים ליצור סביב modu קהילות משתמשים אשר יובילו להגברת השימוש, הגדלת קצב הרכישה וחיזוק הנאמנות.

דב מורן הוסיף ואמר: "הבחירה בסלקום, החברה המובילה בשוק הסלולארי הישראלי, הייתה לנו מובנת מאליה. אך טבעי הוא ש-modu תעדיף לחבור לחברה שהיא מנהיגה ופורצת דרך בתחום ואין לי ספק ששיתוף הפעולה האסטרטגי והשיווקי עם סלקום יחולל מהפך משמעותי בשימושי הסלולאר בישראל."

צחי וייספלד, סמנכ"ל שיווק modu: מהותו של ה-modu היא יצירת שותפויות הזדמנויות ויצירת קשרים חדשים: עבור הצרכנים, עבור המפעילים, עבור מותגים גדולים המחפשים אחיזה משמעותית בשוק הסלולאר ועבור יצרני מוצרי צריכה אלקטרוניים התרים אחר דרך למקסם את הפוטנציאל שבתקשורת אישית. modu כבר זוכה להתעניינות רבה מצד שחקנים משמעותיים בשוק הסלולר ומותגים בינלאומיים בתחום האופנה ומוצרי הצריכה האלקטרוניים."

תאריך:  07/02/2008   |   עודכן:  07/02/2008
רן רהב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת אופנת בגדי הים Glick ממשיכה להתרחב, ופותחת את חנות הדגל שלה הממוקמת בקניון מול הים שבאילת.
07/02/2008  |  דיקלה חנן  |   הודעות כלליות
נחתם הסכם בין מנכ"ל חברת לייסינג ישיר מר אבי חזן לקובי בלדב יו"ר קבוצת כדורגל החופים - יהלומי נתניה.
07/02/2008  |  קובי ברדה  |   הודעות כלליות
חברת "יעקבי", חטיבת הצבעים, שמקפידה להביא לישראל את החידושים האחרונים בתחום הצבעים קיבלה את הזכיון של חברת "גרופוגני" האיטלקית, המובילה בעולם בתחום צבעי האפקטים.
07/02/2008  |  גילי עבודי  |   הודעות כלליות
לרגל חג האהבה, חברת התכשיטים רותם קולקשיין יוצאת בשיתוף פעולה שיווקי ראשון עם רשת בתי הקולנוע גלובוס גרופ וגלובוסמקס ברחבי הארץ בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
מכירת בגדי המעצבים מהווה חלק ממדיניות תרומה לקהילה המאפיינת את המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות. במכירה, הפתוחה לקהל הרחב, ישתתפו ממיטב מעצבי האופנה הצעירים כדוגמת מרב רוטרי, איולה, ליטל נודל, נועה ג'יברי, עדי אדרי (סיאלו) ועוד.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם    ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)    לעזרתנו באה פ...
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
דן מרגלית
דן מרגלית
מה משקל ההפגנות? ההגדרה שניסחתי לעצמי היא זו: ההפגנות לא יפילו את נתניהו אך בלעדיהן נתניהו לא ייפול    הן אינן תנאי מספיק אך הן תנאי הכרחי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il