לרגל פתיחת עונת הטיסות ב-1 לאפריל, אשר אחד משיאיה הינה תקופת הפסח, יוצאת היום קבוצת ישראייר בקמפיין שיווקי חדש לקו לניו-יורק. הקמפיין, אשר עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO הינו בהשקעה כוללת של כחצי מיליון ₪.
מטרת הקמפיין החדש הינה להביא לידיעתו של הנוסע הישראלי כי מעתה ניתן לטוס לניו-יורק עם ישראייר במטוס איירבס 330 חדיש, המבטיח חוויית טיסה נעימה ומיטבית, וכל זאת במחיר אטרקטיבי. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הינו "מהיום אפשר ליהנות מניו-יורק הרבה יותר - ישראייר מטיסה אתכם לניו-יורק במטוס איירבס 330 מרווח וחדיש במחיר משתלם במיוחד". הסלוגן מופיע לצד תמונה של צלחת ולידה סכין חיתוך, ועל הצלחת מונח תפוח אדום, גדול ועסיסי במיוחד, המייצג את "התפוח הגדול" (THE BIG APPLE), השם הנרדף לעיר ניו-יורק.
גרסה נפרדת של הקמפיין תעלה במדורים הכלכליים ובעיתונות העסקית, במטרה לקדם את מחלקת הביזנס של ישראייר בקו לניו-יורק, כאשר כאן הסלוגן יהיה "ניו-יורק במחירים כ"כ משתלמים, שלא תוכלו לעמוד בפיתוי".
בנוסף, יכלול הקמפיין גם פעילות שיווקית ופעילות קד"מ לסוכני הנסיעות: ישראייר תפתיע את הסוכנים ותיצור עבורם אווירת ניו-יורק במשרדיהם, באמצעות תפאורה ניו-יורקים, מחבטי בייסבול, מגשי פיצה, המבורגרים ועוד.
דורי שושן, סמנכ"ל שיווק קבוצת ישראייר: "גם השנה מסתמן כי ניו-יורק הינה אחד מהיעדים המועדפים על הישראלים בתקופת הפסח. אנו שמחים לפתוח את עונת הטיסות עם השקתו של מטוס איירבס 330 חדיש, המאפשר לנוסע ליהנות מניו-יורק אף יותר- הודות לחוויית הטיסה האיכותית שמבטיח האיירבס ומחיר משתלם שאנו מציעים. במקביל, אנו פונים בפעילות שיווקית לסוכני הנסיעות, אשר הינם קהל יעד חשוב ביותר עבורנו ומייצרים למענם פעילות שתכניס אותם ל"אווירת ניו-יורק".
הקמפיין יעלה בעיתונות היומית ויימשך כשלושה שבועות.
קרדיטים גיתם BBDO
גיא בר - סמנכ"ל קראיטיב
דני יעקובוביץ - מנהל קראיטיב
תמר דבר - ארט דיירקטור
ליאור כהן - קופירייטר
איריס ז'רזבסקי - פלנרית
מיכל צוקרמן - מנהלת לקוחות
עינת לוי - תקציבאית
טל וינדמן- פלנרית מדיה
דיקלה אדרי- מנהלת לקוחות מדיה TMF