|
[צילום: קבוצת ביג מרכזי-קניות]
|
|
|
|
|
קבוצת ביג מרכזי קניות, המפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ יוצאת בפעילות שיווקית רחבת היקף לקראת חג הפסח. הפעילות כוללת קיום מבצעי הגרלות לקראת ובמהלך החג, תמיכה פרסומית במבצעים וקיום פעילות חווייתית לכל המשפחה במרכזים בימי חול המועד. העלות הכוללת של הפעילות מוערכת בכ- 1.2 מיליון שקלים.
במסגרת מבצעי החג, מקיימת ביג מבצע הגרלות רחב היקף במסגרתו, קונים בחנויות מרכזי ביג, נרשמים, ומקבלים פרסים והטבות באופן מיידי ונייד. בין הפרסים המוצעים במסגרת המבצע, מסכי פלזמה, בשמים, שוברי מתנה לקניות במרכז, והפרס הראשון פיאט גרנדה פונטו, המשפחתית החדשה של פונטו. סך הפרסים המוצעים במסגרת המבצע מוערך בכ- 350,0000 שקלים.
מבצע ההגרלה ילווה בקמפיין טלוויזיוני תחת הסיסמה "מבצע גרנדה ביג" באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, יעלה בערוצים 2,10 ו- 24. קרדיטים: תקציבאי בכיר: אביב סריג. ארט דיירקטור: טל מורבקין. קופירייטר: שי גזית.
כמו כן, תקיים ביג מרכזי קניות במרכזיה השונים ברחבי הארץ פעילויות חווייתיות לכל המשפחה. לדוגמא, בביג כרמיאל תתקיים בחול המועד פסח פעילות בנושא סביבה ירוקה, שתציע..., בביג פולג יתקיימו הצגות ילדים ובביג בית שמש יתקיים פסטיבל קוסמות.
טלי עציוני מנהלת השיווק של קבוצת ביג, מציינת כי מטרת הפעילות השיווקית לקראת הפסח היא ליצור יתרון אמיתי לקניות לקראת הפסח במרכזי הקניות של ביג ולהעניק לבאי המרכז חווית קניות אמיתית.
קבוצת "ביג מרכזי קניות", הינה רשת ממותגת בפרישה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקאי. החברה מפעילה ומנהלת 9 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקימעונאיות הארציות.