חברת (PMI (Pocket Money Items מקבוצת 'בר' וחברת YPL מקבוצת ידיעות אחרונות, המובילות בתחום מוצרי פנאי ממותגים לילדים, ישתפו פעולה זו השנה השניה בתחום היומנים הממותגים לתלמיד וישיקו יחד 15 יומנים ממותגים בדמויות ובסדרות הטלוויזיה האהובות על הילדים, ביניהם: היי סקול מיוזיקל (HSM - הסרט שמשגע את ילדי העולם וכעת מושק המחזמר הישראלי), סופרגול - המותג הישראלי האהוב, יומן מנצ'סטר יונייטד - אלופת אנגליה וזוכת גביע אירופה לאלופות, יומן ברצלונה - מועדון הכדורגל האהוב בעולם, ווינקס - מותג הבנות המצליח בעולם המבוסס על סדרת אנימציה בערוץ הילדים (בקיץ מושק סרט קולנוע), בוב ספוג, האי, WWE, יומן ערוץ הילדים, ICQ ועוד.
השנה החידוש בעולם התוכן של היומנים: מידע חשוב אודות המדינה לרגל חגיגות ה-60 לישראל וכן המשך מתן טיפים בנושא איכות הסביבה. בנוסף היומנים משלבים בתוכם קופוני הנחה למוצרים מובילים. היומנים יופצו בלמעלה מ-300 אלף עותקים ובפריסה ארצית רחבה ביותר.
לדברי יעל ארד, מנכ"ל חברת PMI: למרות המעבר לשימוש במידע ממוחשב הן בסלולאר והן במחשבי כף יד, אנו מופתעים לגלות בכל שנה מחדש כי עדיין קיים "חיבור אמוציונאלי" ובלתי אמצעי ליומני הכריכות הקשות והרכות בקרב ילדים וכי הם עדיין מצפים ליומן ממותג, עשיר במידע וכמובן שיהיה מהודר".
לדבריה, העובדה שבשונה מכל מוצר "חזרה לבית הספר" אחר, היומן מלווה את הילדים ואת בני הנוער לאורך כל שנת הלימודים ובכל שעות היום. "מדפדפים בו, מקשקשים עליו, כותבים בו את כל המשימות ופעולות אלו למעשה יוצרות בקרב הילדים חוויה יומיומית שעליה הם אינם מוכנים לוותר עדיין". ארד מוסיפה כי בשנים האחרונות יש עלייה מתמדת בהיקף המכירות בתחום היומנים הממותגים לתלמיד והשנה צפוי מחזור המכירות לגדול עד כדי שני מיליון דולר. "בשנה שעברה נראתה מגמה של התחזקות מכירות "ציוד חזרה לבית הספר" בכלל דווקא בחנויות השכונתיות לצד עלייה כוללת במכירות היומנים".
מחירים:
- מחיר יומן כריכה קשה או ספירלה - 44.90 שקלים
- מחיר ארגונית אייסיקיו - 49.90 שקלים
- מחיר יומן כריכה רכה - 29.90 שקלים
ניתן להשיג ברשתות המתמחות למוצרי חזרה לביה"ס (אופיס דיפו, קרביץ, כפר השעשועים), רשתות וחנויות צעצועים, רשתות השיווק למזון וחנויות פרטיות למכירת ציוד חזרה לביה"ס.