בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
- הודעה מטעם רשת האופנה שיק
מאת:
אתי סנגור | | ברקין תקשורת
|
חברת האופנה "שיק", בבעלות אברהם ומוטי גולברי מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ותפתח בקרוב רשת של כ-20 חנויות. הרשת מונה כיום 8 סניפים הממוקמים בעיקר בערים וברחובות ראשיים ברחבי הארץ. כן משווקת החברה שהינה יצרן מוביל בארץ ובחו"ל לכ-300 בוטיקים בכל הארץ. המגמה העתידית הינה לפתוח הרשת ברחובות הראשיים כמו גם בקניונים. בימים אלה נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם קניוני עזריאלי לפתיחת חנויות. החנות הראשונה תפתח בקניון הנגב בבאר-שבע בחודש ספטמבר. לאחר מכן יפתחו חנויות בקניון איילון ברמת-גן ובקניון מלחה בירושלים. ייצור פרטי הלבוש והאקססוריז, הינו גם בישראל וגם בחו"ל. חברת "שיק" הוקמה בשנת 2004 על-ידי אברהם גולברי ובנו מוטי גולברי, אשר ייסדו את מותג "גולברי" ופרשו להקמת "שיק". לדברי אברהם גולברי מנכ"ל ובעלים רשת "שיק": "לאור ההצלחה הגדולה של 'שיק' בקרב קהל היעד, החלטנו לפתח בתאוצה את רשת החנויות שלנו. פתיחתם הנוכחית, של שלושת הסניפים החדשים מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של רשת 'שיק'. הסניפים החדשים, יעוצבו בקונספט חדש ורענן, בהתאם להלכי הרוח של המותג. החנויות החדשות משתרעות על שטח ממוצע של 100 מ"ר ומעניקות לצרכן חווית קניה ובילוי". עוד מסר גולברי כי: "קהל היעד שלנו, נשים בגילאי 25 פלוס, נשות קריירה הרוצות להראות במיטבן מבוקר עד ערב". הקולקציה של "שיק" מותאמת לגזרה של האישה הישראלית ומוצעת במידות של 38-48, חידושי האופנה והטרנדים מותאמים אף הם לגוף האישה ובאים לידי ביטוי בבדים, בהדפסים ובאיכות הגבוהה של המוצרים. בימים אלו משיקה רשת "שיק" בארץ, את קולקציית סתיו–חורף 2008, על-ידי המעצב הראשי דיוויד קליידר אשר תלווה בקמפיין פרסום, על-ידי משרד הפרסום גולן נהרדעה בפריסה ארצית שעלותו מסתכמת בכמיליון שקלים. הקמפיין והקולקציה החורפית זוכים לתגובות יוצאות דופן הן מהציבור הרחב והן ממובילי אופנה מקומיים. הקולקציה מציגה אופנה במיטבה, בהשראת הטרנדים העולמיים המובילים.
|
תאריך:
|
01/09/2008
|
|
|
עודכן:
|
01/09/2008
|
|
אתי סנגור
|
|
לרוכשים מסדרת סבוקלם - טיפוח לעור רגיש או סדרות קאלם אינוביישן, קאלם טריפל וקאלם יאנג בסכום של 99 שקלים ומעלה, יוענק יומן שבועי מעוצב, משולב מראה - מתנה!
|
|
|
באג, רשת המחשבים המובילה בישראל משיקה את באג דיוטי פרי בשדה התעופה נתב"ג בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקלים.
|
|
|
חברת Toyo-Ram, תחל לשווק את FreeLoader, מטען סולארי היברידי של חברת Solar TECHNOLOGY INTERNATIONAL, המתמחה בפיתוח וייצור לוחות סולאריים בכל הגדלים. המטען הסולארי FreeLoader מתאים לעבודה עם מגוון רחב של מוצרים בהם מכשירים ניידים כולל iPhone, מחשבי כף יד, נגנים, מכשירי משחק ניידים, מצלמות דיגיטאליות, מכשירי GPS ועוד. חברת Toyo Ram, מתמחה באספקת פתרונות תקשורת, סלולאר, אבטחה, וידיאו, תשתיות ואלקטרוניקה לסקטורים שונים במשק. מטען FreeLoader זכה בפרס יעילות ניצול אנרגיה מטעם The National Energy Efficiency Awards הבריטי.
|
|
|
אל על והאגודה למלחמה בסרטן חוברות יחדיו לשיתוף פעולה לטובת המאבק במחלת הסרטן. 12 אמנים ישראלים תרמו, כל אחד, יצירה מקורית לאגודה למלחמה בסרטן. מכל אחת מהיצירות הוכנה סדרה בלעדית של 60 הדפסים חתומים וממוספרים. לנוסעי אל על תהיה ההזדמנות הבלעדית להזמין במהלך הטיסה הדפס חתום במחיר תרומה של 180 דולר להדפס. כל ההכנסות תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. אורחי טרקלין המלך דוד בנמל תעופה בן-גוריון ייהנו גם הם ממספר יצירות מקוריות שיוצגו במקום. במסגרת שיתוף הפעולה, הופק סרט מיוחד אשר יוקרן בכל טיסות אל על, החל מה-1 בספטמבר.
|
|
|
המדריך לסטודנט של הוצאת מפה כולל מידע שימושי רב ערך לסטודנטים בדרך אל התואר. ייחודו של המדריך האקדמי במעשיותו. הוא נכתב על-ידי אוריה שביט בעזרתם של כותבים, עורכים ותחקירנים שהשתתפו בשלבים השונים של הכנתו, וכולם התבססו על ניסיונם האישי. המדריך אינו מצייר תמונה אידילית של הלימודים האקדמיים, ואינו מתעלם ממציאות חייו של הסטודנט הישראלי, הדחוק בזמן ומותש מעיסוקים רבים.
|
|
|
|