בחצי השנה האחרונה עורכת החברה שינוי במערך המכירות כחלק מתהליך אסטרטגי רחב היקף, בו מעמיקה החברה פעילויותיה בתחומי התקשורת והמדיה ובמקביל מרחיבה את נקודות המגע עם הלקוח בערוצים השונים.
החל מהשבוע ועד הרבעון השני של שנת 2009 יוקמו עשרות עמדות מכירה ייחודיות של orange בעיצוב ייחודי של המותג, בהשקעה של 7 מיליון שקלים. שני מרכזי מכירה נפתחו בשבוע האחרון בקריית ביאליק ובקרית אונו.
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר מסר כי: "השנה אנו עומדים להשיק באופן הדרגתי ערוצי פעילות נוספים: טלפוניה קווית, שירותי אינטרנט ופורטל מולטימדיה הגדול בישראל. פעילות ענפה זו הולידה את הצורך בהקמת חנויות ודוכנים עצמאיים אשר ימשיכו לתת שירות מוביל, איכותי ומגוון בתחומי ליבת עסקינו, הסלולר ולהרחיב פעילותינו לטובת קהל הלקוחות. במהלך החצי שנה האחרונה עורכת החברה שינוי במערך המכירה כחלק מתהליך אסטרטגי רחב היקף, בו אנו מעמיקים את הפעילות בסלולר, ואת נקודות המגע עם הלקוח בערוצים השונים".
החברה נערכה מזה זמן למהלך זה, ותוך מספר חודשים יוקמו 32 עמדות המכירה בפרישה רחבה בקניונים המובילים ברחבי הארץ. עוד הוסיף אבנר כי "מהלך זה הוא חלק מהתפיסה האסטרטגית של החברה המציבה את הלקוח במרכז ומעניקה לו שירות אישי, יוזם ומפתיע. תפיסה הממקדת את פעילות ה-in house מתוך אמונה כי אנשי המכירות של orange הם השגרירים הטובים ביותר עבור החברה ועבור לקוחותינו.
מרכזי המכירה של orange עוצבו בבולטות ובייחודיות של המותג, מתוך ראיה שירותית הפורסת את מגוון המכשירים, ציוד הקצה ואביזרי orange לרווחת ולהנאת הלקוח בדוכנים המעוצבים ברוח ובצבעי המותג.
עמדות המכירה ימוקמו בפריסה ארצית בקניונים המובילים ב: ירושלים, תל אביב, גבעתיים, ראשון לציון, חיפה, נתניה, בת- ים, הרצליה, רחובות, מודיעין, עפולה, רעננה, אשקלון, קריית ביאליק, קריית אונו, אשקלון ואילת.