|
הבושם לנשים [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת מרוול קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים ונשים - Lotto.
תקציב מרוול קוסמטיקה, מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב חברה לפרסום בע"מ. עלות משוערת של הקמפיין הינה כ-150 אלף דולרים, והוא ילווה בקמפיין טלוויזיה.
אורי בילט, מבעלי מרוול קוסמטיקס מוסר: "בשנים האחרונות עובר שוק הטיפוח תהליך של שינוי. מדי שנה רושמת קטגוריית מוצרי הבישום והטיפוח גידול של כ-20%, והיא נחשבת לקטגוריה בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר".
הבושם החדש Lotto בעל ניחוח ספורטיבי, והוא מיועד לגברים ונשים ספורטיביים, אנרגטיים שבטוחים בעצמם.
מרוול קוסמטיקה הוקמה בשנת 2003 והינה חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של סדרות מוצרי טיפוח ובישום. למרוול קוסמטיקה מגוון סדרות נרחב של בשמים, אפטר שייבים, קרמי גוף ומארזי שי לגברים ונשים המשדרים יוקרתיות מצד אחד ומחירים שווים לכל נפש מצד שני.