|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

קמפיין פרסומי בעל מודעות חברתית לרשת קדס קידס

- הודעה מטעם חברת לירם
07/09/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אטלי פורת   |    |  דניאלה רייבנבך תקשורת
[צילום: אפרת אשל]

חברת לירם זכיינית המותג קדס קידס אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 50 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, תציג לראשונה בישראל קמפיין פרסומי בעל מודעות חברתית, בהשקעה של שני מיליון שקלים.

במסגרת הקמפיין יופק ספר ייחודי, בשיתוף עם מגזין טיים אאוט, שיכלול היצע רחב של פעילויות, שמתקיימות במשך כל השנה ברחבי הארץ ומציעות זמן איכות להורים עם ילדיהם. הספר ישווק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במחיר של: 49.90 שקלים כשחלק מההכנסות ייתרמו לעמותת "לב אוהב", עמותה הפועלת למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בניצוחה של מנכ"לית החברה שרון איילון.

הספר יחולק, בתוספת הקדשה פרסונלית, לחברי מועדון הלקוחות הטובים ביותר של קדס קידס.

קדס קידס חרטה על דיגלה את התרומה לקהילה והעלאת המודעות החברתית תוך דגש על בידולה כמותג אמריקני איכותי, המוביל בתחום הילדים. בקמפיין החדש מזמינה הרשת לראשונה גם את ההורים לקחת חלק בלתי נפרד בקמפיין תחת הסלוגן - עד כמה אתה מכיר את הילד שלך?

סבינה דן, מנהלת השיווק ברשת קדס קידס, מסרה כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג - 'זמן איכות', אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי, רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו אשר יכלול בניית אתר ראשון מסוגו המזמין הורים וילדים לבחון את עצמם בשאלה עד כמה אתם באמת מכירים את ילדכם, הפקת סרטון ויראלי המעביר מסר להורים קרייריסטים ושיווק ספר פרסונלי ללקוחות המועדון המציע מבחר רחב של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים (וגם בין הילדים לבין הסבא/סבתא שממלאים הרבה פעמים את מקום ההורים בבילוי זמן איכות עם הנכדים)".

לדבריה: "הספר האישי כולל מגוון רחב ועשיר של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים ומעניק את הדרך המהנה והאולטימטיבית להכרת הילד בצורה מעמיקה ואמיתית".

המהלך השיווקי הופק על-ידי חברת הפרסום אופטימום וחברת האינטרנט twisted, המתמחה בשיווק שיחה, בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונלי במרחבים קמעונאיים.

הספר יושק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במהלך חודש אוקטובר.

רשת קדס קידס מופעלת על-ידי חברת לירם ונמצאת בבעלות משה זילברשטיין, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  07/09/2009   |   עודכן:  07/09/2009
אטלי פורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משטרת מחוז תל אביב בסיוע עיריית תל אביב, עורכת מבצע להשבת זוגות אופניים גנובים.
חוות דגי הדן אשר בקיבוץ דן על גדות נהר הדן באצבע הגליל מציעה, בילוי בחיק הטבע המשולב בהכרות חוייתית עם תהליך גידול דגי הפורל, החל משלב הביצים המופרות ועד למשקל של 550 גרם לשיווק.
07/09/2009  |  רותם אמטו  |   הודעות כלליות
ביריד, אשר מתקיים בחסות עיריית תל אביב-יפו ובשיתוף המשרד לקליטת העלייה, צפויים להשתתף כ-2,000 עולים ותושבים חוזרים מכל רחבי המרכז, תל אביב, נתניה ועד אשדוד.
אגרקסקו: ככל שמתקרבים לתאריך ה-9.9.09 מורגשת עליה הדרגתית בביקושים לפרחים ברחבי העולם, ניסיון העבר מוכיח שמספר החתונות והאירועים המשמחים ברחבי העולם בתאריכים מיוחדים כמו 9.9.09 הוכפל ויותר.
בנק אוצר החייל משיק היום מבצע חדש לגיוס לקוחות משכורת חדשים. במסגרת המבצע, כל פותח חשבון חדש יוכל לקבל לפטופ במתנה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il