|
גילי סער [צילום: אוהד רומנו]
|
|
|
|
|
רשת תכשיטי אבגד יוצאת במהלך של מיתוג מחדש וכחלק מהתוכנית הוחלט על בחירת פרזנטורית חדשה, הדוגמנית-שחקנית וזמרת גילי סער שנבחרה להוביל את הקמפיין בקונספט צעיר ועדכני שמציגה הרשת, שידרוג תכשיטים ואביזרים בשיטת "עשי זאת בעצמך". עבור הקמפיין תקבל סער 15,000 דולר.
רשת תכשיטי אבגד יוצאת בקמפיין בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקלים, שיציג את ליין התכשיטים ואביזרי האופנה בעיצוב צעיר, עדכני וסופר מתוחכם. הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.
אפרים ברקול, מנכ"ל אבגד: "כחלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת הרשת, בימים אלה אנו יוצאים עם קמפיין חדש וצעיר שיציג תחום פעילות עיקרי באבגד - שדרוג תכשיטים ואביזרי אופנה. הפרזנטורית החדשה שנבחרה לייצג את הרשת, גילי סער ידועה בטעמה האופנתי המשובח, מייצגת טרנדיות וחדשנות ועל כן מתאימה לצרכי המיתוג והפרסום בארץ".
אבגד נוסדה בשנת 1967, והינה החברה המובילה בישראל בתחומי ייצור, יבוא/יצוא ושיווק חלקי תכשיטים, אביזרי אופנה, תכשיטים לכלות וערב ויודאייקה.
לרשת אבגד חמישה סניפים בפריסה ארצית: בירושלים, בחיפה, באשקלון ושני סניפים מרכזיים בתל אביב. אבגד מתמחה באבני שיבוץ מבית סברובסקי, יציקות מיוחדות, סוגרים וחלקי קישור, אבני חן וחרוזים מכל העולם ומספקת פתרונות יצירתיים לסיטונאים וקמעונאים כאחד.
גילי סער החלה את דרכה כרקדנית ובהמשך פצחה בקריירת דוגמנות מובילה בארץ ובעולם. בהמשך השתתפה בפרסומת ובסרטים "המנגליסטים" ו"מלך של קבצנים" וכן שיחקה בתפקיד ראשי בסדרה הפופולרית "הבורר" ובטלנובלה היומית "בובות". בשנת 2004 נרשמה ללימודי משחק בסמינר הקיבוצים והקימה עם שתי חברותיה את להקת הבנות "טרי פויזן" שאף זכתה לחמם את להקת "דפש מוד" בהופעתם האחרונה בארץ.