תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו על כל מותגיה יעבור בנובמבר 2009 לידי משרד הפרסום שלמור אבנון-עמיחי.
על מעבר התקציב, שטופל בשנים האחרונות על-ידי משרד אדלר חומסקי, אומר רונן בזזי, מנכ"ל טורנדו ומבעלי החברה: "בסיפור הזה לא היו מנצחים או מפסידים יש רק מרוויחים. אנו רוצים להודות לחברים מאדלר חומסקי על העבודה המדהימה שעשינו יחד במשך שלוש השנים האחרונות. הפסקת העבודה איתם נבעה כתוצאה מהחלטתם לקחת תקציבים של חברה, שהיא בעצם מתחרה שלנו".
עוד הוסיף בזזי ואמר: "בניגוד למה שפורסם, לא ערכנו מכרז. אני מכיר אישית את גדעון עמיחי. נפגשנו עם המשרד שהציג בפנינו פרזנטציה אסטרטגית בלבד ללא קריאיטיב. התחברנו לחשיבה המקצועית שלהם והחלטנו ללכת איתם".
"התנאים המסחריים לא היו שיקול בקבלת ההחלטה. מלכתחילה היה ברור לנו, שמשרד שירצה לטפל בתקציב טורנדו, יצטרך להתאים את עצמו לתנאים המקובלים בתשע השנים האחרונות בטורנדו".
"טורנדו תמשיך גם בשנה הבאה להנהיג ולהוביל את ענף המזגנים בישראל תוך יצירת סטנדרטים גבוהים בשירות, במגוון המוצרים ובעיצובם ובמגוון טכנולוגיות בכל 80 דגמי המזגנים שאנו מציעים. אנו מבטיחים להמשיך ולהפתיע את ציבור הצרכנים בישראל בטכנולוגיה הטובה ביותר בעולם ובסטנדרטים שלא היו מוכרים עד עכשיו. בסופו של דבר, הצרכנים הם המרוויחים העיקריים והחשובים. אני מבקש לאחל שנה טובה לכל לקוחותינו ולכל בית ישראל".