ארגון מתן משיק סמליל חדש, הסמליל עוצב בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, המלווה את מתן לאורך שנות פעילותו. את תהליך המיתוג מחדש הוביל זאב רביד, סמנכ"ל המיתוג של המשרד.
הסמליל החדש הינו חלק מתהליך מיתוג מחדש של הארגון תחת השם "מתן - משקיעים בקהילה". הסלוגן והלוגו החדשים מבטאים את השינוי שעבר הארגון מאז הקמתו ואת העובדה שכיום, הוא ארגון מקצועי מוביל המתמחה בהשקעה אפקטיבית בקהילה. השם והסמליל שומרים על זיקה לעבר אבל מייצגים גישה עכשיווית עם הפנים לעתיד.
גדעון עמיחי, שותף ומנהל קריאייטיב ראשי בשלמור אבנון עמיחי Y&R וחבר בוועד המנהל של מתן, מוסר: "הסמליל החדש הוא רענון של זה הישן, שעוצב לפני למעלה מ-10 שנים בתחילת הדרך המשותפת לנו ולמתן, אולם ללא פגיעה בהיסטוריה".
אהובה ינאי, מנכ"ל מתן: "הסמליל החדש הינו סיום של תקופה וראשיתה של תקופה חדשה. לאורך למעלה מ-10 שנות הפעילות הראשונות שלנו, השקענו בקהילה סכום של 260 מיליון שקלים שנאספו מקרב 100 חברות ועסקים למען מטרות שונות בקהילה. המיתוג החדש שלנו מבטא את הפיתוח המתמשך של מתן וקידום ההשקעה החברתית החכמה, שמניבה תוצאות הן עבור הקהילה והן עבור החברות והתורמים העסקיים".
אודות מתן ארגון מתן מתמחה בחיבור עסקים וקהילה, על-ידי פיתוח שותפויות ההופכות את האחריות החברתית של החברות מחזון לעשייה חברתית בפועל, לטובת העסקים ולטובת הקהילה. מתן פותח בפני החברות העסקיות ותורמים פרטיים מגוון הזדמנויות למעורבות ועשייה בקהילה. בראש מתן עומדים אנשי העסקים ג'ייקוב שימל מבריטניה ואבי פישר מישראל ועם חברי הוועד המנהל נמנית מנהיגות של אנשי עסקים המחויבים לקידום ההשקעה האפקטיבית בקהילה. מידע נוסף באתר האינטרנט
www.matanisrael.org.il.