|
מתוך הקמפיין [צילום: סבוקלם]
|
|
|
|
|
קו מוצרי הטיפוח הישראלי סבוקלם (מתמחה בטיפול וטיפוח עור רגיש) משיק "קמפיין קיץ" בין התאריכים החל מסוף מאי ובמהלך חודש יוני בהיקף של שני מיליון שקלים, לקידום מותג "SeboCalm דאודורנט לעור רגיש" לנשים וגברים.
לאחר שיעל גולדמן הובילה את הקמפיינים האחרונים של החברה, נבחרה ל"קמפיין הקיץ" דוגמנית אירופאית, ממילאנו. יעל תמשיך ותייצג את החברה בקמפיינים הצפויים, במהלך השנה.
הבחירה במותג הספציפי לקמפיין צרכני, נובעת מההקשר העונתי (קיץ) ומתוצאות סקר ארצי שביצעה החברה, בו נמצא ש-40% מהנשים בישראל מגדירות עצמן כבעלות עור רגיש - נתון כמעט זהה לנתוני היקף רגישות העור, בקרב גברים.
הקמפיין שהופק על-ידי משרד הפרסום חברון-זלצמן יכלול חסות בערוצי הטלוויזיה השונים (22, 10) מודעות בעיתונות יומית, מגזינים ופרסום באתרי האינטרנט המובילים בתחום הטיפוח והצרכנות.
- הסקר בוצע בתחילת שנת 2010 באמצעות חברת Market Watch בהשתתפות 250 נשים בגילאי 35-55 מרחבי הארץ.