|
|
[צילום: סטודיו קיט גלסמן]
|
|
|
|
[צילום: סטודיו קיט גלסמן]
|
|
|
|
[צילום: סטודיו קיט גלסמן]
|
|
|
|
|
חברת הקוסמטיקה SOFT TOUCH, בבעלות חברת דנשר אינטרקוסמא, עולה השבוע, לראשונה בתולדותיה, בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של 4 מיליון שקל.
הקמפיין מסמל את יישומה של התוכנית האסטרטגית שמטרתה למצב את המותג SOFT TOUCH כמותג מוביל בשוק הקוסמטיקה העממית תחת התפיסה של - "מקצועיים בפרטים הקטנים".
לשם כך, נעשו בתקופה האחרונה השקעות בשווי של כ 10 מיליון שקל בפיתוח מוצרים חדשניים, הגדלת המגוון, חידוש האריזות ואמצעי המכירה והנראות בסניפים באמצעות השקה של סטנדים חדשים.
לדברי ארז קירשנר, מנכ"ל SOFT TOUCH" המותג עבר מהפך בשנה האחרונה, והוא מתחרה לגיטימי הן מבחינת המקצועיות והן מבחינת חווית השימוש למוצרי האיפור המקצועיים העומדים על המדף. אנו שואפים להגדיל במעל 50% את נתח השוק שלנו בעקבות המהלך".
סרטון הטלוויזיה יציג את האסטרטגיה החדשה של המותג - ויראה צילומי קלוז-אפ של מתאפרת והמוצרים, עם דגש על מוצר חדש שמושק לשוק - time freeze foundation - מייק אפ בטכנולוגיה חדשנית.
הקמפיין יכלול גם עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט. משרד פרסום: פוקס גורן גלעדי
היקף שוק הקוסמטיקה העממית מוערך בכ-400 מיליון שקל כאשר SOFT TOUCH מחזיקה 10% ממנו.
כיום משווקת סופטאץ' מעל 400 מוצרים בתחום הטיפוח והאיפור. בתחום הבישום, מייצגת החברה את חברת COTY BEAUTY ומשווקת כיום 3 מותגים - DAVID BECKHAM, KYLIE MINOGUE וKATE MOSS-.
דנשר - אינטרקוסמא היא חברת שיווק הפצה מהמובילות בישראל, המשווקת ומפיצה מגוון רחב של מותגים בתחומים שונים: מוצרי תינוקות, טואלטיקה, מזון, קוסמטיקה וניקיון. בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה: "פראש וואנס", "נוק" "אדג'", "אנרגייז'ר "מרידול", אלמקס "טואלט דאק", "רייד" "סופט טאצ'", "מינרל קר" אדידס, פנג'ל, "מרמולייט", סוכרלוז "פופסטאר", עוגיות "mooi, "בייבי ביס" "פרימור" ומותגים בתחום הקוסמטיקה הסלקטיבית והבישום: Bio Derma, Ferre, La Perla, Roberto Cavalli
דנשר, בבעלות משפחת ברק, פועלת כבר מזה 40 שנה.