חברת 'מאבל' מעלה קמפיין מיתוגי ראשון לרגל פתיחת חנות הבית באשדוד.
את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רום לי גרופ, יוביל הזמר אבי טולדנו, שותף בחברה והאחראי על הקמת הרשת בישראל.
יצרנית תכשיטי היהלומים והשעונים 'מאבל' מעלה קמפיין פרסומי לרגל פתיחת חנות הבית הראשונה של החברה בישראל.
את הקמפיין, בהיקף של 75,000 דולר יוביל הזמר אבי טולדנו, שותף בחברה ומנהל הפעילות העסקית בישראל.
תמונתו של טולדנו תופיע בשלטי החוצות ובמודעות לצד סיסמת הקמפיין:'בשבילי כל תכשיט הוא שיר'
טולדנו גם ישיר את הג'ינגל ברדיו, המבוסס על שכתוב מילים ללהיטו 'כל חיי'.
הקמפיין יימשך שלושה שבועות ויעלה בשלטי חוצות באשדוד, ברדיו דרום, בעיתונות המקומית ובעיתונות הרוסית.
חברת 'מאבל' הוקמה בשנת 2001 על-ידי היהלומן שמואל סבג. החברה מייצרת תכשיטי יהלומים יוקרתיים המעוצבים על-ידי מיטב המעצבים באיטליה וצרפת.מוצרי החברה שווקו עד כה באירופה ובארצות הברית וכן במספר חנויות יוקרה בישראל.
פתיחת חנות הבית באשדוד היא צעד ראשון בהקמת רשת חנויות בית של 'מאבל' בישראל.
החברה מתעתדת לפתוח שלוש חנויות בית נוספות בשנה הקרובה, כשמיתוג הרשת יתבסס על איכות המוצרים ושקיפות מלאה ללקוח: מחיר התכשיט ייקבע לפי מחיר המחירון העולמי של היהלום ולכל יהלום תצורף תעודה גמולוגית של המכון המוביל בעולם להערכת יהלומים.
החברה תשווק את יהלומיה כהשקעה לכל החיים ותרכוש בחזרה כל יהלום שנקנה ממנה.
מאבל השקיעה 100 אלף דולר בפתיחת חנות הבית, הבנויה כתצוגה של תכשיטי ושעוני החברה, כאשר המבקר בחנות יכול להלך בין האגפים השונים כמו בביקור בגלריה. תצוגת החנות כוללת מאות פריטים בו זמנית, בתחלופה גבוהה.