מנכ"ל שטראוס מחלבות,גדי לסין הודיע (יום ד', 28.1.04) על השקת מילקי תותים בקצפת על-פי המתכון של מייסדת מחלבת שטראוס הילדה שטראוס.
שוק המעדנים לשנת 2003 מוערך בכ-420 מיליון ש"ח, מעדן מילקי מוביל עם 39% מסך שוק זה.
במהלך שנת 2003 השיקה שטראו את מילקי נשיקות אשר מכר כ-5 וחצי מיליון גביעים. מכירות מעדן החלב הגיעו ל-7 מיליון גביעים בחודש לשנת 2003.
מעדן מילקי מונה כיום 10 מוצרים, בהם: שוקו, וניל אגוז, שוקו קל, P2 (פי שתיים קצפת), מיני מילקי, נשיקות שוקו, נשיקות בננה, מילקי טופ ולראשונה גם מילקי תותים בקצפת.
היסטוריית המילקי
מילקי הושק לפני 24 שנים על-ידי מחלבות שטראוס והפך לאחד ממוצרי הדגל של החברה ולאחד ממעדני החלב המצליחים בישראל.
מילקי פותח על-ידי טכנולוג המזון של שטראוס מוטי סגל.
לתהליך הפיתוח קדם מחקר בקרב בני נוער, ממנו עלה כי בני הנוער מעוניינים במעדן עם קצפת. ייחודו של מילקי טמון בעמידות הקצפת. הקצפת שפיתוחה היה תהליך ארוך ומורכב, עשויה ללא חומרים משמרים ועמידה לשלושה שבועות.