הדוגמנית ליהי אלון והשחקן עומר ברנע חתמו על המשך התקשרות עם חברת האופנה לצעירים TNT. במסגרת ההתקשרות יככבו אלון וברנע בקמפיין אביב - קיץ 2004 וזו תהייה העונה השלישית שלהם כדוגמני הבית של TNT.
במסגרת החוזה תקבל ליהי אלון 40 אלף דולר עבור מסע הפרסום ועומר ברנע יקבל אף הוא 40 אלף דולר, מחיר הזהה להסכם בעונה הקודמת.
הקמפיין עם שני הכוכבים שיעלה לאוויר במרץ יכלול: סרטון פרסומת שישודר בערוץ ה-2, בערוץ 10 ובערוץ MTV, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע בעיתונות ארצית, בעיתוני נוער וקטלוג שיופץ למעלה מ- 1 מיליון בתי אב בארץ.
היקף הקמפיין של TNT נאמד לקיץ הקרוב בכ-1 מיליון דולר והוא יערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס DAREY.
במסגרת החוזה ישתתפו ברנע ואלון בנוסף לקמפיין גם באירועי קד"מ שתערוך TNT במהלך הקיץ בקרב צעירים ובני נוער, בתצוגת האופנה של הרשת וכן בהפקות האופנה שתערוך TNT במהלך העונה הקרובה.
רשת TNT מונה 54 סניפים ברחבי הארץ והיא מהווה כ- 30% משוק אופנת הצעירים בישראל. הרשת נמצאת בבעלות חברת "הוניגמן". היקף הפרסום השנתי של TNT נאמד בכ-2 מיליון דולר.