בסוף השבוע הקרוב יעלה לאוויר סרטון התדמית למותג פאנטה בכיכובו של טל פרידמן.
הקמפיין ימשך לאורך חודש פברואר וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10.
הקמפיין יהווה המשך ישיר למסע הפרסום שהחל בקיץ 2003 וזכה להצלחה גורפת בקרב קהל המטרה של המותג - בני נוער בגילאים 12-17 (מסקר מכון "שילוב" עולה כי 80% מהנחשפים לפרסומת ציינו כי אהבו אותה מאוד).
עדית פרידמן, מנהלת מותג פאנטה מסבירה את הבחירה בטל פרידמן:
"ממחקרים שערכנו התברר לנו כי טל פרידמן זוכה לפופולאריות רבה בקרב קהל היעד. בדמויות אותן הוא מגלם טמונים הערכים המרכזיים של המותג: מוטרף, ספונטני ותמיד מפתיע. קמפיין הקיץ בכיכובו של פרידמן הראה לנו קפיצה משמעותית במודעות הבלתי נעזרת למותג ,ולפיכך החלטנו להמשיך קו זה גם בקמפיין הנוכחי". היקף מסע הפרסום : 1.5 מיליון ש"ח.