קנור יוצאת בגל שני של קמפיין חורף למרקים שיתמקד בסדרה חדשה - קנור אקטיב לייט מרקים משפחתיים מופחתי קלוריות
סך ההשקעה בקמפיין החורף 2 מיליון שקל. מתוכם 500,000 שקל הושקעו בגל הפרסום הנוכחי.
"קנור", יצרנית המרקים האיכותיים, ממשיכה להוביל חדשנות בתחום הקולינרי ומעלה קמפיין לרגל השקת הסדרה החדשנית: מרקי קנור אקטיב לייט משפחתיים מופחתי קלוריות.
זהו גל שני בהיקף של 500,000 שקל שיעלה באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB, החל מה-25 לפברואר. הקמפיין כולל פרסום ברדיו, עיתונות יומית ועיתונות נשים.
הקמפיין יתמקד בסדרת מרקי קנור אקטיב לייט המשפחתיים. הסדרה היא ייחודית וחדשנית בתחום המרקים המשפחתיים, אותו מובילה קנור עם נתח שוק של 58%.
הסדרה מועשרת בויטמינים B,C,E, דלה בשומן ומופחתת קלוריות (2/3 פחות קלוריות ממרקים אחרים). הסדרה מגיעה בארבעה טעמים: עוף עם איטריות, ירקות, עגבניות וברוקולי.
קמפיין זה ימשיך את הגל הראשון אשר כלל תשדיר רדיו ופרסום חוצות למרקי קנור המשלב דימויים של אלמנטים חורפיים מובהקים כגון: רדיאטור, סוודר סרוג. את השלב השני הכולל את הקמפיין הנוכחי מוביל אלמנט הלייט שהינו חדשני בתחום המרקים. לאורך אריזת מרק קנור אקטיב לייט יוצג ריצ'רץ' ומתחתיו הכיתוב "הריצ'רץ" לא נסגר?"
נתוני שוק המרקים
שוק המרקים מתחלק ל-3 קטגוריות: מרקים משפחתיים (%19), מרקים נמסים אישיים (%20), ומרקי תיבול (%61). שוק המרקים מגלגל בערכים כספיים כ-184 מיליון ש"ח בשנה. יוניליוור ישראל (קנור + תלמה) תופסת נתח שוק של 56%, אוסם 36%, ויטה 7%.