חברת האיפור הבינלאומית איל-מקיאג' משיקה שני מגזינים חדשים בהשקעה של 200,000 דולר
המגזינים יועברו ללקוחות החברה ולתלמידי המכללה למקצועות האיפור בדיוור ישיר וניתן יהיה להשיגם חינם גם בחנויות הרשת ובמכללה.
חברת האיפור הבינלאומית איל-מקיאג', משיקה שני מגזינים חדשים בהשקעה של 200,000$. מגזין אחד הוא מגזין חדשותי של המכללה למקצועות האיפור והאחר מגזין יופי ובו טיפים לאיפור ומידע רחב על מוצרי החברה. הפקת המגזינים הינם חלק ממסע פרסום ארצי בהיקף חצי מיליון דולר.
המגזינים החדשים באים להחליף את הקטלוגים אשר שירתו את החברה בעבר, ומציעים מידע רחב על פעילות החברה, פעילות המכללה למקצועות האיפור, טיפים מקצועיים באיפור, מידע על מראות איפור שונים, היכרות עם מוצרי החברה ועוד.
מגזין המכללה
מכיל מידע רחב על פעילות המכללה, אירועים המתקיימים במקום, היכרות עם צוות המרצים במכללה, מידע אודות הקורסים ומסלולי הלימוד השונים ועוד.
מגזין האיפור
מכיל חדשות וטרנדים בתחום האיפור, טיפים לאיפור נכון וסודות מקצועיים מפי הבעלים של החברה והמאפרת הבכירה גלית ורטהים. בנוסף, ניתן למצוא מידע אודות מוצרי החברה הנמכרים ב- 14 חנויות החברה הפרושות ברחבי הארץ.