חדש ב"טלבנק דיסקונט": מידע על ניירות ערך בארץ
באמצעות פקודה קולית של הלקוח המערכת המפותחת על-ידי חב' Phonetic System מאפשרת ללקוחות קבלת מידע על נתוני המסחר של המניות הנסחרות בבורסה בת"א על ידי אמירת שם הנייר בלבד.
ב"טלבנק דיסקונט" משיקים החל מהיום, שירות חדשני אשר משלב טכנולוגיה מתקדמת בתחום הזיהוי הקולי. בנק דיסקונט הינו הראשון במערכת הבנקאית אשר מיישם טכנולוגיה זו. בתקופה הנוכחית בה ישנה פעילות ערה במסחר בניירות ערך צופים בדיסקונט כי לשירות החדשני תהיה תרומה חיובית לקשר עם לקוחות הבנק.
מה החידוש?
החידוש הוא בכך שהלקוח המתקשר ל"טלבנק דיסקונט" אומר בקולו את שם המניה והמערכת משמיעה לו את נתוני המסחר העדכניים.
שירות זה מונע את הצורך בהקשה של מספר המנייה שחייב הקשה של מספרים רבים. השירות החדש יאפשר נוחות מרבית בקבלת המידע מכל מקום ובכל שעה ופשטות בהפעלה, כיוון שהלקוח לא יצטרך לזכור את מספר המנייה אלא אמירה בקולו של הלקוח תספק את המידע אודות המניה.
כיצד זה פועל?
המנויים מתקשרים ל"טלבנק דיסקונט" - 6111 או 03-9439111 בוחרים ב"טלבנק מקוון" מזדהים ע"י הקשת פרטי החשבון ובוחרים את "מידע בורסאי" אומרים את שם המניה המבוקשת ומקבלים את המידע.
למי השרות מתאים?
השירות מיועד לכל לקוחות הבנק המנויים ב"טלבנק דיסקונט" ובמיוחד ללקוחות הפעילים בשוק ההון אשר מרבים להתעדכן בנתוני המסחר בבורסה לני"ע בת"א.
עירית ברגר, מנהלת האגף לבנקאות ישירה: "יכולת זיהוי הדיבור במערכת המענה הקולי של "טלבנק דיסקונט" הינה מרכיב חיוני בשיפור הקשר שלנו עם לקוחותינו. קבלת נתוני ניירות ערך תהיה מעתה זמינה ופשוטה ותאפשר גישה מהירה ונוחה לנתוני המסחר בזמן אמת. בחרנו במערכת של Phonetic System
משום שהיא תואמת את הצרכים הנוכחיים ומאפשרת גמישות והתרחבות לשירותים נוספים מבוססי זיהוי דיבור שישרתו את לקוחות הבנק בעתיד".
מוסיף יואל זנגר, מנהל פיתוח עסקי של חב' Phonetic System : "התרשמנו מהנחישות של בנק דיסקונט לשפר את השירות ללקוחותיו. תהליך קבלת ההחלטות והיישום הושלמו תוך שבועות ספורים בלבד. אנו משוכנעים כי שילוב טכנולוגיית זיהוי הדיבור תעלה את נפח השימוש במאות אחוזים כפי שקרה במוסדות פיננסיים בארה"ב שהשתמשו בטכנולוגיה זו".
בעתיד, מתכננים ליישם בפורטל הבנקאות הישירה של בנק דיסקונט שפורים טכנולוגים נוספים המבוססים על זיהוי קולי וקישור לתוכנות נוספות בשירותים שמציע הבנק שיאפשרו גישה ידידותית, נוחה ומהירה לביצוע פעולות ללא צורך בהקשת מספרים.