רשת "אופטיקה הלפרין" רשת האופטיקה הגדולה בישראל (70 סניפים ברחבי הארץ) יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום טלוויזיוני של קולקציית משקפי השמש של החברה, בהיקף השקעה כספי של כ-700,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין יוצעו כל משקפי השמש של הרשת במחיר של 148 ש"ח בלבד ולא כמקובל ברשתות המתחרות, הנחות של עד 50% או 70%... בין המותגים יוצעו למכירה משקפי שמש של "BOLLE", "LEE COOPER", "NBA", "PAPPRCI", "NOBO" ועוד.
קמפיין הטלוויזיה של הרשת יפרסם מבצע של הרשת במסגרתו מבצע הנחות חסר תקדים בענף האופטיקה. כ-50 דגמים מהקולקציה האחרונה של מותג משקפי השמש "bolle" יוצעו למכירה במחיר של 148 ש"ח בלבד! מחירים אלו במסגרת המבצע הינם המחירים הנמוכים ביותר הקיימים בשוק לדגמי המותג העולמי "bolle".
לדברי יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת "אופטיקה הלפרין", "ההחלטה לצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה נובעת מהרצון לחשוף את החברה וגודלה באמצעי תקשורת נוספים. חשיפה בשעות הפריים טיים בערוץ 2 תוכל להביא את החברה להישגים ויעדים חדשים אליה היא שואפת במסגרת מגמת ההתרחבות הטיבעית שלה, ובקצב גידול של 7 סניפים נוספים עד תום השנה הנוכחית".
רשת "אופטיקה הלפרין" החלה לייבא לארץ את המותג "bolle" והפיצה את דגמי קולקציית 2004 - 2003 שלו למכירה בסניפי הרשת במחיר הנמוך בכ-25%, מחיר הנמוך משמעותית ממחירי השוק של מותג זה. במסגרת המבצע למשך שבוע ימים בלבד ירדו המחירים בשיעור של עוד כ-60%.
הקמפיין והמבצע יתקיימו החל מה-30 ביולי למשך שבוע אחד בלבד ב-70 סניפי הרשת ברחבי הארץ.