רוני ישראלי מונה למנהל קשרי לקוחות באגף השירות
של Oracle ישראל רוני ישראלי (44) התמנה למנהל קשרי לקוחות באגף השירות של Oracle ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על טיפוח וטיפול בלקוחות נבחרים באגף התמיכה ושירות הלקוחות של Oracle ישראל.
רוני ישראלי הצטרף ל-Oracle ישראל בשנת 1998. בתפקידו הקודם כיהן כראש צוות וכיועץ בכיר בחברה. לפני הצטרפותו ל-Oracle, עבד ב-ממר"ם, סאיטקס, אינטל ו-HP.
רוני נשוי +2, בעל תואר MBA מהאוניברסיטה העברית, ירושלים.
אודות Oracle:
Oracle היא הספקית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול מידע ארגוניות, עם הכנסה שנתית של 10 מיליארד דולר בשנת הכספים 2004, אשר הסתיימה ב-31 במאי 2004. Oracle העולמית פועלת ביותר מ- 145 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת:
www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה ב-1996 ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, שרתי יישומים, כלי פיתוח, פתרונות ERP, CRM, Business Intelligence, אינטרנט ואינטרה-נט ופתרונות נוספים. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ-2,000 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle בארץ נמצא במגמת עלייה ומונה כיום למעלה מ-10,000 איש. מידע נוסף על Oracle ישראל בכתובת:
www.oracle.com/il