רשת סקאל ספורט, המשווקת מותגי אופנה מובילים, יוצאת במסע פרסום רחב, להשקת קולקציות אביב-קיץ 2002.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי וושבסקי" בתקציב כולל של 3 מיליון ש"ח והוא כולל: שלטי חוצות, מודעות צבע וקטלוג שיופץ בלמעלה מ- 1 מיליון בתי אב בישראל.
את הקמפיין מובילה השחקנית חני פירסטנברג - כוכבת הבורגנים, לצידה צולמו 4 דוגמנים מובילים: מור קציר, רז מאירמן גילי בלומנר ונופית שבח.
במסגרת המסע פרסום תחשוף סקאל ספורט את המותגים המובילים ברשת ביניהם: טימברלנד, קדס, ריבוק, אוניל, פומה, טבע נאות, ניו - באלנס וסקרצ'ס.
אתר הצילומים הנבחר הנו אי סיישל הנחשב כאי אקזוטי, קיצי וחם, מקום המאפשר להציג אפשרויות שונות לבילוי - ים, מפלים ומראה אורבני ובכך מעניק המקום לכל מותג ומותג את אופיו הייחודי והבינלאומי, כאשר יש חוט מקשר לרשת סקאל ספורט.
לדברי קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של חברת סקאל ספורט: "כחברה המובילה בארץ במותגי אופנה וספורט החלטנו לצאת העונה בקונספט המחזק ומבליט את המותגים אותם מחזיקה הרשת. הקמפיין מציג מחד את אישיות ואווירת המותג ומאידך יוצר נאמנות בקרב הצרכן לרשת המובילה בתחומה.
חברת סקאל ספורט מתמחה בייבוא ושיווק מותגי אופנה בינלאומיים, ביניהם: ריבוק, קדס, טימברלנד, ניין ווסט, אוניל, דונה קארן, פולו ראלף לורן, קלווין קליין ספרינפילד ועוד.
החברה מפעילה רשתות קמעונאיות ביניהם: רשת סקאל ספורט, רשת אמפוריום ורשתות המותגים.
קרדיטים:
קריאייטיב דירקטור: דרורית זרמון
פליינר: אילה זינגר
מנהל לקוחות: דודי ברמן
סופר וייזר: תמר שלוש
תקציבאית: קרן גל