בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
הקופון של המדינה מדווחת על מימושים <br>של כ-1.7 מיליון קופונים בשנת 2004 <br>
|
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, מדווחת על מימושים של כ-1.7 מיליון קופונים בשנת 2004. ועל מימוש של כ-380,000 קופונים מתחילת 2005. נתונים אלה מבוססים על פי נתוני החברה, ועל סמך נתונים שהגיעו מהרשתות ובתי העסק המפרסמים באמצעות החברה. ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "בשנת 2004 נרשמו כ-1.7 מיליון מימושים של הקופון של המדינה. נתונים אלה, הם הערכות המתבססות על נתונים שקיבלנו במהלך השנה מבתי העסק והרשתות איתם אנו עובדים. הנתונים הללו מחזקים את העבודה כי הצרכן הישראלי למד לעשות שימוש יעיל בקופונים. אם מסקר שערכנו בשנת 2003 עלה כי רק 4% מהצרכנים בישראל משתמשים בקופונים, כיום על-פי נתוני סקר התמ"ת 28.3% מהאוכלוסייה בישראל משתמשים בקופונים. אני מייחס חשיבות רבה לעלייה הגדולה ולעובדה שהקופונים שדאגנו להוציא במהלך השנה האחרונה היו קופונים אמיתיים עם הנחות אמיתיות וכדאיות לצרכן". יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "הקופון של המדינה הצליחה בשנה האחרונה להקים ולעצב שוק קופונים בישראל במסגרתו מידי חודש מופצים בכ-1 מיליון עותקים חוברות קופונים בכל הארץ בפריסה רחבה ב-6 מהדורות שונות - מרכז, ירושלים, חיפה, באר שבע ודרום הארץ, חוברת קופונים ייעודית בשפה הרוסית למגזר הרוסי, חוברת קופונים למגזר החרדי-דתי ועוד. כל אחת מהחוברות מציעה מאות מותגים ומוצרים במחירי עלות אטרקטיביים". יורם בדש, מנכ"ל רשת מחסני חשמל: "רשת מחסני חשמל מפרסמת באופן קבוע בקופון של המדינה. הופענו בכל החוברות עד כה ומנתונים שבידי שיטת הקופונים עובדת, במיוחד כשיש הוזלה משמעותית. אנו רואים את הלקוחות מתרגלים לשיטת הקופונים, דהיינו גוזרים ומגיעים מוכנים". צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "שיטת הקופונים מביאה את ציבור הלקוחות לחנויות ובכל פעם שפרסמנו בחוברת הקופון של המדינה נרשמה עלייה של מאות אחוזים במכירות המוצרים שהופיעו בחוברת הקופונים". יוסי נווה מנכ"ל אמריקן לייזר: "שיטת הקופונים היא כלי יעיל ביותר לפרסום אפרקטיבי ופנייה לקהל היעד. באמצעות הקופונים, גדלו הפניות שקיבלנו מלקוחות בשנה האחרונה בכ-30%". מי המציא את הקופונים? הקופון הראשון נולד בשנת 1985 כאשר רוקח בשם "אסא קנדלר" הציע קופון לכוס "קוקה קולה" בחינם בדראג סטור שלו. הקופונים חדרו וכבשו את השוק האמריקני ומאז ועד היום רוב הצרכנים בארה"ב התרגלו להשתמש דרך קבע בקופונים. כמה משתמשים בקופונים? מסקר שנערך בארה"ב על-ידי חברת הסליקה הגדולה בארה"ב עלה כי 81% מהאמריקנים משתמשים באופן שוטף או מזדמן בקופונים. 54% מהצרכנים האמריקנים לא נכנסים לסופר מרקט ללא קופון בארנק. הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.
|
תאריך:
|
15/03/2005
|
|
|
עודכן:
|
15/03/2005
|
|
רונן הלל, יחסי ציבור
|
|
חברת הריבוע הכחול בחרה בטכנולוגיית Citrix להקמת רשת מאובטחת שתאפשר העברת שירותי משרד ממוחשב לכל סניפי הרשת.
|
|
|
רשת בורגראנץ' ומותג הסלולר Esc מציגות "ראנץ' Esc" קונספט חדשני בענף המזון המהיר.
|
|
|
משרד ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור "סיגל אביטן תקשורת", מרחיב את פעילותו לתחום המזון. לאחרונה נוספו לרשימת לקוחותיו של המשרד חברת "ויליפוד", העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון כגון: דגים, שימורי פירות וירקות, חמוצים וכבושים, שמנים למאכל, פירות יבשים, קטניות, פיצוחים, חטיפים, קוסקוס, אורז, קורנפלקס, פסטות, דברי מאפה, גבינות, חלבה, טחינה, מיונז ומלביני קפה וכן קונצרן מוצרי החלב הדני "ארלה", המשווק בישראל את "לורפק" - ממרח עשיר בחמאה, וגבינות איכותיות.
|
|
|
שר הפנים, אופיר פז פינס החליט להעניק מעמד עיר למועצה המקומית המאוחדת אל שגור (הכוללת את הכפרים מג'ד אל כרום, דיר אל אסד ובענה). בכך קיבל שר הפנים המלצותיה של ועדה בראשות יצחק ולד (לשעבר, ראש עיריית כפר סבא) שמונתה ב-21 למאי 2004 לבחון הנושא.
|
|
|
מנויי החברה יכולים ליהנות כעת משיחות וידאו מחו"ל וגלישה מהירה באינטרנט באמצעות הדור השלישי ב-16 יעדים!
|
|
|
|