הרפורמה בשוק התחבורה הציבורית מצעידה את מוניות השירות לתחרות ביניהן והשבוע היא עלתה שלב. במסגרת ההיערכות המחודשת של תחנת קו 16 בתל אביב, המסיעה בכל ימות השבוע צעירים למקומות הבילוי בנמל, התקינה התחנה מסכי LCD בגודל 12 אינץ' במוניות שברשותה. המסכים ישדרו מידע מקדים על מקומות הבילוי והמועדונים. באמצעות המסכים יוכלו הצעירים לקבל הטבות והנחות בשיתוף אחת מחברות הסלולר.
מוניות השירות המונות 40 במספר, מצטרפות אל חברת האוטובוסים קווים שמסכים דומים כבר מותקנים בצי האוטובוסים שברשותה. מנהל תחנת המוניות שלמה בורה צופה כי התקנת המסכים היא צעד ראשון לקראת שיתוף פעולה בין המוניות למקומות הבילוי. "כלי התחבורה הפופולארי ביותר בסופי השבוע בקרב הצעירים הן המוניות. שיתוף פעולה בין המסיעים למקומות הבילוי הוא חיבור שנכון לימים אלה נראה כצעד מתבקש".
"אנו נערכים לפריסת עוד כ-300 מסכים במוניות השירות באזור תל אביב וגוש דן", אמר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion המתקינה את המסכים. "מסקרים שערכנו עולה כי מוניות הן כמו אולם קולנוע אינטימי המייצר חיבור מהיר בין המסר לנוסעים. הקרנת תוכן הפונה רובו ככולו לצעירים במקרה זה, הוא צעד נוסף לקראת פרסום ממוקד לאחד מקהלי היעד הצרכניים ביותר".
אודות Infomotion
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. בהמשך להפרטת קווי התחבורה הציבורית בישראל, מסכי מחשב - LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום פרסומי חדש ויעיל בישראל.
מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות בערים חיפה והקריות, טבריה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה:
www.infomotion.co.il