|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
קבוצת ירדן
ההיבטים המשפטיים של חוזה שכירות

רשת הוניגמן עולה השבוע בקמפיין

- הודעה מטעם הוניגמן
03/04/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע הר לב, יחסי ציבור  |    |  בר תקשורת


רשת "הוניגמן" משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2005 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, בהיקף השקעה של כ-1.5 מיליון דולר.

קמפיין הוניגמן להשקת קולקציית אביב-קיץ 2005 בכיכובה של הדוגמנית שירלי בוגנים יעלה לאוויר השבוע למשך כחודש ימים ויכלול סרט פרסומת תחת השם "סרט האלמנה" שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24. כמו כן הקמפיין יכלול קטלוג מעוצב, שלטי חוצות, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, מודעות בעיתונים ובמגזינים.

בהמשך לסדרת סרטי השוד המפורסמת מהעונות הקודמות, בסרט הפרסומת החדש - "סרט האלמנה", ממשיכה שירלי בוגנים לעמוד מול דילמות מוסריות קשות הנוגעות לשופינג בהוניגמן. לאחר שננטשה באמצע שוד ועברה התעללות נפשית בכלא, הרף עולה והמושג שופינג נוגע בשאלות של חיים ומוות. לא פחות.

הסרט מתחיל בעיצומו של מסע הלוויה מסורתי לדמות מאד מכובדת ומוערכת במחוזות דרום איטליה. שירלי בוגנים, האלמנה הצעירה והמדהימה, מובילה את מסע האבל בעקבות פטירתו לעת זקנה של בעלה מנוח, כאשר העיירה כולה משתתפת בצערה. אך בוגנים מרוממת את האווירה בדרכה האופנתית, כך שגם אם ארון הקבורה עדיין לא התקרר, היא יודעת לתת הופעה אמיתית...

הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ובימוי הסרט נעשה ע"י איילת מנחמי, שביימה גם את שני סרטי הפרסומת הראשונים של הוניגמן.

לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "סיסמת הקמפיין: "Sopping Is Everything" משקפת בעצם את הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של החברה - פנייה לנשים בגילאי 25-35 שהינן אמהות, נשים עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, כאשר במעט זמן שנשאר להן לעצמן את מעדיפות להתפנק ולפרגן לעצמן בשופינג, ובשבילן הקנייה בחנויות הוניגמן הינה הפינוק האולטימטיבי".

לדבריו:" מחקר שעשינו בקרב קבוצות מיקוד הראו שלנשים המהוות את קהל היעד של הרשת, הכי חשוב בעצם "להיראות במיטבן", כאשר המותג הוניגמן מחבר את כל המכלול יחד - אופנתי מחד ומאידך איכותי, נוח, מותג שעונה על הצרכים של נשים שבשבילן השופינג מהווה אמצעי לפנק ולהשקיע בעצמן".

עוד מסקרים שערכה הוניגמן באמצעות מכון shiluv לאחר מסע הפרסום האחרון בהן כיכבו מור ובוגנים, עולה כי רשת הוניגמן נמצאת במודעות בלתי נעזרת בשלישייה הפותחת של רשתות האופנה, כמו כן המודעות לרשת עלתה באופן מובהק בעקבות מסע הפרסום של סתיו חורף 2004-2005. מהסקר עולה עוד כי לאחר קמפיין החורף חלה עלייה של למעלה מ-47% בשיעור המבקרות בחנויות הוניגמן ועלייה של למעלה מ-28% בשיעור הקונות בהן. הגילאים העיקריים הרוכשות בהוניגמן הוא 25 עד 35 שניכרת מגמת עלייה בשיעורי הקנייה בקרב בנות ה-20 עד 29.

עוד עולה מהסקר כי תדמית רשת הוניגמן טובה מאוד בכל הפרמטרים: אופנתיות, שירות, מחיר וכו'. כמו כן בדקה הוניגמן את אפקטיביות הפרסום במסגרתה עולה כי 60% מהמדגם ציין כי הפרסומת נתפסים כאטרקטיביות ולמעלה מ-78% ציינו כי המסרים נתפסו וכן שיעורי זכירת הסיסמא.

לדברי מיכה הוניגמן: "שירלי בוגנים ויאנה גור מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ומור את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".

קרדיטים
מנהלת קריאטיב -מירב קורן
ארט- עמוס טהר
קופי רייטר- ארז רובינשטיין ועינת אקר
סופר וויזר- מאיה צוראל
הפקה - פרדיסו
תקציבאית-מירב קרופרו

תאריך:  03/04/2005   |   עודכן:  03/04/2005
נטע הר לב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לקראת חג הפסח, יוצאת חברת הקפה של שטראוס-עלית
לקראת חג הפסח מציעה רשת "הכל בדולר" מגוון עצום של מוצרי ניקיון במחיר של דולר אחד בלבד.
המחלקה למגזר הרוסי במשרד הפרסום "מקאן אריקסון" הפיקה בימים אלו סרט פרסומת לחב' "מחסני תאורה" בשפה הרוסית שישודר כאמור בערוץ 2.
בזק בינלאומי עלתה אתמול בערב בקמפיין השוואת מחירים באמצעות פרסום אדלר חומסקי. מדובר בקמפיין המציג את ההבדל בין בזק בינלאומי לבין חברת 013 ברק, בכל הנוגע לטיפול בלקוחות הותיקים של החברות. הקמפיין שהיקפו כמיליון שקל, ימשך כעשרה ימים בערוצי הטלוויזיה ובמודעות צבע בעיתונות הכלכלית.
סימנטק קיבלה פטנט עבור טכנולוגיית אבטחת מידע
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
דן מרגלית
דן מרגלית
היו שרי משפטים בישראל - היכן הם והיכן הבריון הלשוני לוין אשר המליץ ליושב-ראש הכנסת יולי אדלשטיין להפר הוראת בג"ץ, וזה נחלץ בעור שיניו ובצורה בלתי מכובדת בהתפטרותו
אורי שהם. לא מונה מחליף מאז פרישתו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
איציק וולף
הנהלת בתי המשפט טוענת כי הצעת החוק המבקשת להעביר את מינוי נציב התלונות על השופטים מהוועדה לבחירת שופטים אל הכנסת מעוררת חשש לפגיעה משטרית עמוקה    "עלולה להוביל למינוי אדם שאינו כשי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il