תשלובת החלב של תנובה משיקה תחת המותג יופלה Yoplait סדרת יוגורטים במהדורה מוגבלת: "יופלה קוקטייל". סדרת היוגורטים החדשה כוללת יוגורט יופלה קרמי בשלושה טעמי קוקטיל אלכוהול, אבל ללא אלכוהול.
הסדרה החדשה תואמת את אסטרטגיית הטעם ההנאה והכיף של יופלה והיא תשווק במהלך תקופת הקיץ הקרובה כמהדורה מוגבלת.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: הנאה פינוק ובריאות כרוכים יחד במוחו של הצרכן ואנו נותנים מענה לכך באמצעות חדשנות מוצרית מתמדת של יופלה.
על הטעמים החדשים
סדרת יופלה קוקטיל מציעה 3 טעמי קוקטייל פופולריים:
· יופלה קוקטייל ברנדי תפוז - 3% שומן
· יופלה קוקטייל פינה קולדה - 4% שומן
· יופלה קוקטייל אייריש קרים - 3% שומן
מחיר מומלץ לצרכן לגביע 150 ג': 3.08 שקל כולל מע"מ.
על שוק היוגורט בישראל:
נתח השוק של תשלובת החלב ברבעון האחרון בקטגוריית יוגורט עם פרי עומד על 48.2% כספי.
על הקמפיין:
לרגל השקת הסדרה, תעלה תנובה בקמפיין רחב היקף, באמצעות מקאן אריקסון.בפרסומת מככבים ברמן ובחורה בבר תוסס. הברמן מגיש לבחורה גביע יופלה. היא מקפיצה את הגביע כמו טקילה. מוציאה כפית ואוכלת בהנאה, ולאחר האכילה מתפשט על פניה חיוך ענק של יופלה.
קריינות: חדש! סדרת יופלה קוקטיל - בטעמים שיקפיצו לכם ת'מצב רוח, אבל בלי אלכוהול.
מדיה: טלוויזיה,קולנוע, רדיו, אינטרנט ופעילות קד"מ.
פעילות קד"מ :יופלה Happy Hour - במסגרת ההשקה תערך פעילות קידום מכירות לטעמים החדשים בפאבים מובילים בתל אביב.