רשת התכשיטים מגנוליה מרחיבה את פעילותה ואת פריסתה הארצית ופותחת לראשונה שני סניפים זהים הממוקמים באותו קניון.
המדובר בסניפים זהים אשר ימוקמו במקומות שונים בתוך הקניונים מתוך מטרה להיענות לדרישות קהל הצרכנים ולהקל על העומסים בסניפים הקיימים. בשלב ראשון פתחה הרשת סניפים זהים בקניונים: מרכז עזריאלי, קניון הנגב וקניון מול הים באילת
לדברי אודי כהן, מנכ"ל מגנוליה: "לאור ההצלחה הגדולה לה זוכים הסניפים בקניונים אלה ולאור הביקוש הרב למוצרי הרשת, החלטנו לפתוח בקניונים אלה סניפים נוספים, שהינם זהים לאלה הקיימים, כדי להקל על העומס ולהמשיך להעניק ללקוחותינו שירות אישי ומקצועי כפי שהם מורגלים".
רשת התכשיטים מגנוליה, פתחה במהלך החודשים האחרונים סניפים חדשים בקניונים: מרכז עזריאלי, קניון הנגב בבאר-שבע וקניון מול הים באילת,שהינם סניפים זהים לסניפים הקיימים בקניונים אלה. פתיחתם של סניפים אלה הינה תוצאה ישירה של הביקוש ולעומס שנוצר על-ידי קהל הצרכנים בסניפים הנמצאים במקומות אלה.
אודי כהן, מנכ"ל מגנוליה מציין כי: "בנוסף לרצוננו להקל על לקוחותינו, הוספת הסניפים החדשים נבעה גם משיקולי כדאיות כלכלית של החברה. בקניונים בהם בחרנו להוסיף סניפים, יש לנו קהל צרכנים נאמן וקבוע ואנו מאמינים כי באמצעות הרחבת הפריסה נוכל להגדיל את קהל לקוחותינו".
עוד מוסיף כהן: "פתיחתם של שני סניפים זהים באותו קניון יוצרת מצב בו שני הסניפים מתחרים זה בזה. מאחר והסניפים נמצאים באותה בעלות, התחרות היא למעשה בין נותני השירות ועל-ידי פעולה זו אנו מאמינים שהשירות לקהל הרחב ימשיך להיות איכותי ומקצועי כפי שהיה עד עתה. אחוז גדול מהרכישות שמתבצעות ברשת, בעצם היותם ממוקמים בדלפקים, הינו קניה אקראית. על-ידי הוספת נקודת מכירה נוספת, אנו צופים גידול במכירות ובהכנסות החברה".
רשת התכשיטים מגנוליה הינה רשת תכשיטי הכסף הגדולה בישראל, ומונה 36 סניפים בפריסה ארצית. מוצרי הרשת נמכרים בדלפקי מכירות מעוצבים, הממוקמים בקניונים המובילים ברחבי הארץ.