חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין למגזר החרדי בהשק'עה 500,000 שקל באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל. לאחרונה, קיבלה החברה את ההכשר המהודר של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
במסגרת הקמפיין הנוכחי קוראת מי עדן לצרכנים להצטרף לשירות "מי עדן עד אליך", שירות השיווק הישיר של מי עדן בכדים עד הבית, תוך הדגשת התועלות שבבר ביתי, לכל בני המשפחה.
מטרת קמפיין הפרסום להגביר את חדירת הברים הביתיים של מי עדן בקרב האוכלוסייה החרדית בישראל.
אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "אסטרטגיית פילוח השוק מעניקה הבנה טובה יותר של צרכנים ומאפייני סגנון החיים שלהם. אנו רואים את המגזר החרדי כמגזר חשוב הדורש התייחסות ופעילות שיווקית ממוקדת המתאימה לערכיו ולהרגלי הצריכה שלו".
לאחרונה מי עדן הכריזה על מהפכת מחירים בשיווק הישיר, במסגרתה התאימה את מחיר המים בכדים למחירם בבקבוקים, תוך בניית מספר מסלולי הצטרפות אטרקטיביים בהתאמה אישית. מעתה ההצטרפות למי עדן בנויה משלושה מרכיבים פשוטים: שירות, מתקן ומים.
על מי עדן
מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם. 15 שנה לאחר הקמתה (בשנת 1998) הוקם המותג הבינלאומי של מי עדן - Eden Springs - מתוך החלטה אסטרטגית לנצל את הידע והניסיון המוצלחים של מי עדן ישראל בהקמה ותפעול של מערך לוגיסטי להפצת כדי מים מינרליים טבעיים, במקומות נוספים בעולם. כיום חברת Eden Springs פועלת ב-18 מדינות באירופה, הנחשבת כערש תרבות המים המינרליים, בהן: שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, נורווגיה, פינלנד ועוד.