מחלבת יטבתה משיקה במסגרת מהלך שיווקי חדש הפונה בעיקר לקהל הצרכנים הבוגר בגילאי 18 -35, סדרת משקאות חלב של יטבתה בקרטוניות ½ ליטר עם טעמים חדשים, בהשקעה כוללת של כמיליון ש"ח
מחלבת יטבתה, המובילה את שוק משקאות החלב עם נתח שוק של 64%, משיקה לקראת הקיץ סדרת משקאות חלב בקרטוניות ½ ליטר, המותאמת בעיקר לקהל הצרכנים הבוגר בגילאי 18-35. הסדרה כוללת 2 טעמים חדשים המותאמים ועונים במיוחד לטעם של קהל זה: מילקשייק מוקה יטבתה וקפה יטבתה ו-3 טעמים אהובים ומוכרים-שוקו יטבתה, מוקה יטבתה ומילקשייק שוקו יטבתה.
תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, אמר היום כי "משקאות החלב נצרכים בעיקר על-ידי בני נוער וילדים. ממחקר שנעשה, בקרב קהל צרכנים מבוגר יותר בגילאי 18 ומעלה, נמצא כי הם מעדיפים לצרוך משקאות חלב באריזות קרטון ½ ליטר זאת הודות לכמות ולנוחות השימוש. לכן, החלטנו להשיק במיוחד לקהל צרכנים זה, את סדרת משקאות החלב האהובים בקרטוניות ½ ליטר עם פקק בתוספת 2 טעמים חדשים המותאמים לקהל זה".
על סדרת משקאות החלב החדשה של יטבתה בקרטוניות
מחלבת יטבתה מובילה את שוק משקאות החלב עם נתח שוק של 64% (על-פי נילסן כספי מצטבר שנתי מאי 2005). לקראת הקיץ ובהמשך לנתונים שעלו ממחקרי שוק רבים שערכה החברה, הוחלט להשיק סדרת משקאות חלב בקרטוניות ½ ליטר שיענו בעיקר על צרכי קהל הצרכנים הבוגר בגילאי 18 ומעלה.
הסדרה כוללת 5 טעמים: 2 טעמים חדשים - קפה יטבתה ומילקשייק מוקה יטבתה ו-3 טעמים קיימים ואהובים - שוקו יטבתה, מוקה יטבתה, ומילקשייק שוקו יטבתה. יודגש כי משקאות שוקו ומוקה יטבתה המוכרים והאהובים בקרב כל הגילאים ישווקו ב-3 סוגי אריזות אישיות: קרטונית 1/2 ליטר, שקית עם השפיץ 225 מ"ל, בקבוק אישי 250 מ"ל.
על מחיר סדרת קרטוניות משקאות החלב של יטבתה
מחיר מומלץ לצרכן של קרטונית ½ ליטר (בכל הטעמים): 4.9 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות, מרכולים, חנויות פרטיות וקיוסקים.