orange מרחיבה את השקת הדור השלישי ויוצאת במהלך שיווקי מקיף לפורטל התוכן obox live.
לאחר שבעה חודשי פעילות, מעל מיליון ארועי תוכן בפורטל הדור השלישי.
במסגרת המהלך יוצעו ללקוחות מכשירי הדור השלישי מוטורולה E1000 (מכשיר הדור השלישי החדש שהושק בשבוע שעבר) וה- LG8120i במבצעים מיוחדים ברכישת זוגות מכשירים המאפשרים החזר עד גובה המחיר המלא של המכשיר, בנוסף, יוצעו חבילות תכנים של oboxlive - פורטל התוכן של הדור השלישי בעד 50% הנחה וכן ישווקו חבילות לצפייה ללא הגבלה בחדשות ערוץ 10 ובתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" במחיר של 9.9 ש"ח לחודש לחבילה בלבד.
הקמפיין ל-oboxlive, פורטל הדור השלישי של orange, יעלה השבוע באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יוצא תחת המסר של "אין רגע משעמם" והוא מהווה המשך ישיר לקונספט שמלווה את הדור השלישי "חוויה בעוצמה שלא הכרת".
הקמפיין בהיקף כמיליון דולר כולל טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange מסרה, כי המהלך בא לבסס את המשך המובילות של orange בדור השלישי. "בשלב הראשון של ההחדרה התרכזנו במבדל העיקרי של הדור השלישי של orange - שיחות הוידיאו ובמקביל תקשרנו את נושא תקשורת הנתונים המהירה. הצעד הבא שלנו בבניית המובילות שלנו בדור השלישי הוא בתחום התוכן - הדגש הוא על המגוון העצום של התכנים הזמינים ב-oboxlive - למעלה מ- 130 אתרים במסגרת פורטל רב תחומי, המכיל תוכן חדשותי, בידורי, מוזיקלי ושימושי. הפורטל, שהושק עם השקת הדור השלישי הגיע לרמת חדירה ושימוש מהגבוהות בעולם - מיליון שימושים בתוכן דור שלישי, כ-90% חדירה למנויי הדור השלישי ולמעלה מ-85% שימושים ייחודיים בתכני הדור השלישי".
פורטל obox live מורכב מתמהיל של תכנים גנריים ותכנים בלעדיים בקטגוריות חדשות, ספורט, בידור, מוזיקה, משחקים, צחוקים, טלביזיה, מידע שימושי, קהילות ורוסית. בין התכנים המובילים ניתן למנות את השיר שלנו, חדשות ישראל 10, ספורט 5+, קאמל קומדי קלאב, הפרויקט של עידן רייכל, ערב טוב עם גיא פינס, אקזיט, רדיו ללא הפסקה 103FM.
השירותים השימושיים כוללים בין השאר את שירותי הגישה למייל, מדריך מפה, הזמנת כרטיסי קולנוע דרך TicketNet, מצלמות תנועה בנתיבי איילון, רכבת ישראל, לוח טיסות והמראות, רשות הדואר ותיק מניות.
על הקמפיין
הקמפיין ל-oboxlive, פורטל הדור השלישי של orange, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יוצא תחת המסר של "אין רגע משעמם" והוא מהווה המשך ישיר לקונספט שמלווה את הדור השלישי "חוויה בעוצמה שלא הכרת".
הקמפיין מדגיש את חוויית השימוש בפורטל oboxlive - בכל מקום ובכל רגע החיים יכולים להיות מעניינים יותר, מגוונים יותר ואף פעם לא משעממים.
לצורך צילומי הסרט, שבו מככב בחור צעיר שמתמודד עם מתקפה פתאומית של לוחמי נינג'ה, גויס צוות פעלולנים במיוחד מהונג קונג. צוות הפעלולנים שכיכב בין השאר גם בסרטיו של ג'קי צ'אן עבד על תכנון ותרגול סצנות הקרב במשך כשבוע.
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב: צור גולן, קופי: מיטל שקדי, ארט: גבי זלצמן ואורן ורמוס, סופרוויזרית: שירלי אושיה, תקציבאיות: אלין בלו ומירב פרי, מנהלת מח' מחקר: טלי קשטן, פלנרית: הילה תמיר, מפיקת משרד: שירה רובס, הפקה: פרדיסו, במאי: אוהב פלנץ, יעוץ מוסיקלי: קובי בן-עטר, ביצוע: ג'ינגל קואלישן, מנהלת פרסום: שירי כצהנדל, מנהלת מרקום: ליזה קורן