חברת מירס עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל, להשקת שירות האיתור הלוויני, "מראה מקום", המאפשר צפייה של משתמש במיקומו המדויק ובמיקומם של משתמשים נוספים על גבי מפה.
הקמפיין, בכיכובה של השחקנית רותם אבוהב, יימשך כשבועיים ויכלול פרסום מודעות בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט.
לדברי גיא ידלין סמנכ"ל השיווק והמכירות של מירס: "מירס ממשיכה להוביל את שוק ה-GPS ומוכיחה שוב גמישות ויצירתיות ביצירת שירותים מתקדמים ללקוחותיה. השקת השירות מקדימה שוב את החברות הסלולריות האחרות המודיעות על כוונות עתידיות בלבד להשיק את השירות לעומת חברת מירס המודיעה על השקתו היום. את הקמפיין תוביל השחקנית רותם אבוהב עקב הצלחת שיתוף הפעולה עמה בקמפיין הנווט הקולי הסלולרי במאי"
שירות "מראה מקום' מבוסס על איתור לווייני (GPS) ומאפשר בנוסף לקבלת מיקום על גבי מפה, חישוב מרחקים וכיוונים מדויקים בין משתמשים, שמירת מיקומים בזיכרון, שליחה יזומה של מפת מיקום ללא צורך בשליחת בקשה ואפשרויות נוספות. "מראה מקום" של מירס דורש אישור של הצדדים לצורך קבלה או שליחה של מפה, ולכן אינו מוגבל למשפחה, אלא מאפשר לכל מנויי מירס להשתמש בשירות.
לרגל ההשקה ניתן השירות בחינם עד לתאריך 15/8/2005. החל ממועד זה יחוייב הלקוח בגין השירות בסך של 14.90 ש"ח לחודש ללא הגבלת שימוש וללא תשלום עבור תקשורת נתונים בעת בקשת מיקום עצמי.
קרדיטים: משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב, מנהל לקוחות: רונן גולדשמיט, תקציבאית: לימור לרבוני, סמנכ"ל קריאטיב: יגאל שמיר.