רשת נעלי הנשים TOGO עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף לקולקציית חורף 2005-2006 בהשקעה של 750,000 שקל, בכיכובם של צמד הדוגמניות לנה קארי וריבי טל אשר מובילות את קמפיין הרשת עונה שנייה ברציפות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום- ירקוני בן נתן כולל שלטי חוצות, עיתונות ארצית, אינטרנט מכוונים, שילוט על אוטובוסים ועל תחנות אוטובוס ברחבי הארץ, כתבי עת וכן פעילות קד"מ. במקביל, עובדת הרשת בימים אילו על "קמפיין סינדרלה" בו תחפש את הפרזנטורית הבאה לעונת הקיץ על-פי מידת הנעליים שלה - הנערה שמידת נעליה תהיה 37 בדיוק - תוביל את קמפיין הרשת הבא.
עידו פיגנבוים מנהל שיווק ברשת נעלי TO GO: "קמפיין זה ממחיש בדיוק את המהות של TO GO, מעבר למחירים הכדאיים של המוצרים, הרשת יוצאת במבצע סופר אטרקטיבי כבר בתחילת העונה כדי להגביר את הצריכה ולאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות מזוג נוסף ב-70 שקל בלבד".
חברת TOGO הנעלה והלבשה מונה כיום 30 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 על-ידי מאיר נג'יבי ובני רחמני ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.